Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kohtaan kuuluu laittaa keittiön alakaapinoven vedin?

Vierailija
23.06.2020 |

Laatikoissa on ylälaidassa keskellä, mutta eihän kaapin oveen sitä voi keskelle laittaa. Siinä reunassahan se on oltava. Jotenkin ei siihen istu kun mallailee. Vai olisiko nuppimallinen ovessa fiksumpi🤔 Miten teillä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän mallinen se vedin on?

Jos se on molemmista päistä kiinni oleva "ripa", niin meillä on laatikoissa yläreunan keskellä, ja ovissa samalla korkeudella yläreunassa mutta ovien sisäreunassa. Siis molemmissa ripa vaaka-asennossa.

Tyylit vaihtelee. Olen noita joillakin nähnyt ripa laatikoissa vaaterissa ja ovissa pystyssä, mutta minun silmääni vähän rauhaton noin.

Vierailija
2/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapin oveen tietenkin reunaan. Kun ruuvaat koloja, tee pahvista sapluuna, jossa helppo kohdistus (esim pahvin suorakulmanurkka tulee oven nurkan päälle) jotta saat samoihin kohtiin ne reiät. Eli samalla pahvisapluunalla merkkaat kohdan mistä porata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan laitat siihen ulkopuolelle kaapin, niin se passoaa ja helpottaa oven auki vetämistä. Sisäpuolella oleva nuppi ei auta yhtään ja kolisee vaa sormiin ku penkoo loovasta kirvestä tahi muuta tykötrvetta. Olen itse kokieillut!

Vierailija
4/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuppimallisia alakaapistoihin ja -laatikostoihin. Ne tarttuvat taskuihin ja sepaluksiin, vaatteista roikkuviin nyöreihin, ohi kulkevan pölynimurin johtoihin ynnä muuhun mahdolliseen aiheuttaen hankaluutta ja tuhoa. 

Vierailija
5/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkähän mallinen se vedin on?

Jos se on molemmista päistä kiinni oleva "ripa", niin meillä on laatikoissa yläreunan keskellä, ja ovissa samalla korkeudella yläreunassa mutta ovien sisäreunassa. Siis molemmissa ripa vaaka-asennossa.

Tyylit vaihtelee. Olen noita joillakin nähnyt ripa laatikoissa vaaterissa ja ovissa pystyssä, mutta minun silmääni vähän rauhaton noin.

Sellainen ripa se on. Minusta ei oikein istu tuohon reunaan vaakaan kun peilioven liitoskohta tms on siinä. Sellainen viiru. Kahva menee sen liitoskohdan yli ja mun silmää hämää.

Vierailija
6/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuppimallisia alakaapistoihin ja -laatikostoihin. Ne tarttuvat taskuihin ja sepaluksiin, vaatteista roikkuviin nyöreihin, ohi kulkevan pölynimurin johtoihin ynnä muuhun mahdolliseen aiheuttaen hankaluutta ja tuhoa. 

Hyvä pointti. Nämä ovet on kyllä tosin sellaisessa paikassa että riski ei ole niin suuri tuohon. Hankalaa😅

Vierailija
7/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alalaitaan

Vierailija
8/8 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alalaitaan

Oletko kokenut tuon kuinka käytännölliseksi? Mulla on huono selkä.