Helteet loppuu - loma alkaa. Minne voi valittaa?
Kommentit (19)
Minulla alkaa ensi viikolla loma ja olen tyytyväinen että helteet loppuvat. Tämä viikko vielä lämmintä ja sen jälkeen alkaa nautinnollisempi kesäsää omasta mielestäni. Vaimoni jo lomalla ja hän meistä se auringosta nauttija joten molemmille täydellinen ratkaisu kun hän saa maata rannalla tämän viikon vaikka aamusta iltaan. Minulle riittää viikonloppu siihen puuhaan jo mainiosti vaikka koko kesän osalta.
Jos valittaa haluat niin siitä vain ensi viikolla heristät nyrkkiä taivaalle niin tottakai menee valitukset perille.
Minä ainakaan en valita. Niin paljon parempaa keliä lupaa ensiviikolle. Voi alkaa harrastamaan ja tekemään jotain. Nyt on niin väsynyt ja uupunut, ei jaksa koiraakaan lenkkeilyttää, pyörälenkillekkään ei kiinnosta lähteä, kaikki jää tekemättä kun on niin kuuma.
Helteellä pyörälenkkeily on juuri parasta. Mahtavaa kun hiki valuu norona heti kun pysähtyy. Vauhdissa ilmavirta haihduttaa hien samantien.
Ensi viikolla noin 20 astetta ylimmillään eli juuri parhaat kesäkelit :-)
Vierailija kirjoitti:
Helteellä pyörälenkkeily on juuri parasta. Mahtavaa kun hiki valuu norona heti kun pysähtyy. Vauhdissa ilmavirta haihduttaa hien samantien.
Onpa naatinnollista ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa naatinnollista ;)
Suhtautumiskysymys
Justhan se lupaili et vuoden 2010 toistoo ois luvassa. Eli +30 koko heinäkuun joka päivä
Ensi viikolla on vielä hellettä, ainakin forecan säätiedotuksen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi vaan olla joku burkha päällä ettei aurinko pääse iholle.
Vierailija kirjoitti:
9
Vierailija kirjoitti:
Täytyisi vaan olla joku burkha päällä ettei aurinko pääse iholle.
Saako sitä myös miehet käyttää nykyisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa naatinnollista ;)
Suhtautumiskysymys
Itse käyn saunassa jos haluan että hiki valuu.
Valita työnantajalle, että laittoi sinut lomalle. Muuten saisit levätä rauhassa työpaikalla.
Tänne?