Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikuttaako sukupuoli pahoinvointiin?

09.07.2006 |

Onko kellä kokemusta siitä et voiko raskaana ollessa enemmän pahoin, kun odottaa tyttöä kuin poikaa tai toisinpäin? Ja miten aikaisin teillä on pahoinvoinnit alkanu?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heips!

Mun kohdalla ei pitänyt paikkaansa nämä uskomukset.

Ekaa odottaessani olin elämäni kunnossa; poika

Toista kun odotin asuin veskissä, n3kk!! Illat oksensin ja laihduin. Olin tipassakin välillä jne.; poika.

Nyt odotan kolmatta, olo jotenkin välimuoto. Etoo kamalasti, todella veto veks, en kuitenkaan ole oksentanut, ei vielä tietoa kumpi tulee!!!

Aika pian +testin jälkeen alkoi huonot olot....

angut 11+3

Vierailija
2/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Raskaus: Etovaa oloa alussa n. kuukauden ajan, aamuisin ei ruoka maistunut. Tuli poika

2. Voimakasta pahoinvointia monta kuukautta, oksensin kaiken mitä söin ja painokin putosi 8kg ekan 4kk aikana. Tuli tyttö.

3. Ei minkaanlaista pahoinvointia missään vaiheessa. Tuli tyttö.

4. Parin viikon aikana alussa aamuisin oli höntti olo, mutta varsinaista pahoinvointia ei lainkaan. En vielä tiedä kumpi on tulossa, vkoja 25+1. Itsellä veikkaisin tyttöä muiden " oireiden" perusteella :)

Juu ja toista lasta odottaessa tuo pahoinvointi alkoi jo ennen kuin raskaustestin tein, ehkä vkolla 4. Muutoin tuo etova olo on alkanut siinä rv 5-6 paikkeilla. Paitsi siis tuo kolmas raskaus, jossa ei ollut minkaalaisia pahanolon tuntemuksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ollut koko odotusaikana yhteensä viitenä aamuna etova olo, ystäväni oksentanut 3 kuukauden aikana joka aamu. molemmille tulossa tyttö.

Vierailija
4/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä tuota, mutta itsellä esikoista odottaessa ei pahoinvointia kun muutamana päivänä ja tyttö tuli. Toista odottaessa oli muutaman kuukauden pahoinvoinnit ja tuli poika. Nyt tätä kolmatta odottaessa oli jonku viikon aika karsee olo, mutta en tiedä vielä kumpi tulee(rv 38+1)

Oon kuullu sanottavan että joillakin naisilla kroppa niinsanotusti hyljeksis toista sukupuolta. Esim. Yhdellä ystävällä oli kauheet pahoinvoinnit tyttöjään odottaessa, mutta pojilta ei mitään. Ja toisilla sitte päinvastoin. Tiedä häntä, taitaapi olla yksilöllistä tämäkin niinku kaikki muukin=)

Vierailija
5/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa raskaudessa ei pahoinvointia;poika tuli.

toisessa hieman,mutta ei juuri nimeksikään;toinen poika.

kolmannessa huomattavasti enemmän,etoi.. tuli tyttö.

neljännessä eniten kaikista pahoinvointia;toinen tyttö tuli.

-nasuli

Vierailija
6/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n.vkolla 8 tai sitä luokkaa on alkanut ja loppunut n.12-16.

-nasuli taas

Vierailija
7/8 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. ei pahoinvointia ja elämäni kunnossa, poika

2. 24h pahoinvointia rv 16 asti ja samoin kaikki vaivat , tyttö

3. 24h pahoinvointia rv 15 asti ja vaivoja alkaa taas ilmaantumaan...vielä ei ole tietoa sukupuolesta , mutta samanlainen raskaus on kun tytöstäkin, jaitsellä on tyttömäine olo

aamu rv17

Vierailija
8/8 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mistäs tiedän, kun ei ole kokemusta tyttö-odotuksesta, minkälainen lie olo sitten ;-)

1. raskaus= lievää pahoinvointia rv 6-16

2. raskaus= aivan kamalaa oksentelua rv 5-12, jonka jälkeen kuvotusta riitti rv 16 saakka

3. raskaus= hyvin vähäistä kuvottavaa tunnetta rv 8-12 (epäilin jo tuulimunaa tms, koska oireet alkoi myöhään ja oli niin lieviä)

Ja kaikki kolme siis ovat poikia :)

Mayella rv 28