Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En olisi vielä vuosi sitten uskonut, että lakkaan olemasta typeristä asioista mustasukkainen

Vierailija
23.06.2020 |

Olen vähän päälle kolmekymppinen nainen ja ollut mustasukkainen siitä asti, kun kolmas parisuhteeni päättyi pettämiseen (mies petti). Olin 21. Tämä tapahtuma muutti minut epäileväksi ja kuvittelin kaikkien muidenkin miesten pettävän. Olin todella mustasukkainen, kun oletin poikaystävieni katselevan muihin naisiin päinkään. En kestänyt ollenkaan sitä ajatusta, että olen huono ja minut haluttaisiin vaihtaa parempaan, jos vain mahdollisuus olisi. Olin myös hyvin epävarma ulkonäöstäni, ajattelin että minun pitäisi olla kauniimpi, joten inhosin nähdä kauniita naisia.

Olent tänä vuonna tavannut miehen joka on muuttanut ajattelutapaani todella paljon. Kukaan muu ei ole pystynyt samaan. Häntäkin epäilin aluksi, mutta nyt luottamus on löytynyt.
Olen huomannut positiivisen muutoksen itsessäni, kun olemme olleet ulkona ja ympärillä on ollut paljon kauniita naisia, en ole kokenut pienintäkään mustasukkaisuutta. Niin vapauttava tunne. Pakko tämän on johtua miehestä, joka on omalla persoonallaan näyttänyt minulle, etteivät kaikki miehet ole samanlaisia. Kyllä tähän pitkä aika menikin. Yksi ihminen voi saada paljon pahaa aikaan, mutta niin voi näemmä hyvääkin!

Onko teillä käynyt tällaisia muutoksia mustasukkaisuudessa puoleen tai toiseen? Olisi mukavaa kuulla etenkin iloisia tarinoita. ☺️

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että mun mustasukkaisuus vaan pieneni ku ex petti. Jotenki sitä tajus, et kontrollointi eikä semmoset ajatuksetkaan estä, jos pettää niin pettää. Ja myös ikääntyminen vaikuttaa.

Vierailija
2/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kellään ole samoja kokemuksia aiheesta?

Ap

Vierailija
4/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin mustasukkainen eräästä ihastuksesta ja kohta selvisikin että sillä oli pano joka kaupungissa. Eksä oli mustasukkainen koska minulla oli harrastus, jossa kävi myös miehiä. Jätti minut sen harrastuksen takia, vaikka en edes katsonut niitä muita miehiä, kun en halunnut antaa aihetta epäillä uskottomuutta. Itsekin olin välillä hieman mustasukkainen eksästä, koska en välttämättä päiväkausiin tiennyt missä hän oli. En vieläkään tiedä pettikö hän minua.

Nykyinen käy silloin tällöin juhlimassa porukassa jossa on paljon naisia, mutta en ole ollenkaan mustasukkainen. Mies tulee yöksi viereen ja voin luottaa häneen.

Vierailija
5/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mustasukkainen eksästäni teini-ikäisenä. Pelkäsin että hän vertasi minua kauniimpiin naisiin, vaikkei varmaan verrannutkaan. Nykyisessä suhteessani en ollut mustasukkainen edes silloin kun mies petti. Lähinnä pettynyt. Nautin itsekin kauniiden (ja komeiden) ihmisten ja asioiden katselusta, miksen soisi samaa puolisolleni?

Vierailija
6/6 |
23.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä petti ja aiheutti jonkinlaisen trauman. Sitten tapasin nykyisen miehen ja epäilin jatkuvasti häntä vaikka mitään syytä ei ollut. En näyttänyt epäilyjäni miehelle, mutta pään sisällä ajattelin että pian taas rysähtää. Yhtäkkiä huomasin, että on kulunut vuosia ja tunne oli häipynyt. Jotenkin mies osaa tehdä turvallisen ja luotettavan olotilan, johon minkäänlaiset epäilyt ei edes kuulu.