Korkea työmoraali on seksikästä, laiskuus on turn-off
Olen oivaltanut itsestäni tämän asian vasta nykyisessä parisuhteessani, ja se on se, että pidän korkeaa työmoraalia seksikkäänä.
Miesystäväni (avomieheni) on nimittäin patalaiska. Korona näytti minulle sen, mitä hän oikeasti päivisin tekee: ei mitään. Hänen työnkuvansa on sellainen, että asiat saa hoidettua myös juostenkusten, ja niin hän todella tekeekin. Kun pitäisi päivystää, hän makaa sohvalla ja syö sipsejä ja piereskelee.
Tunnen vetoa häneen silloin, kun hän istuu kanssani työhuoneessa ja tekee TÖITÄ.
Ahkeruus on ihailtava piirre. Tekee miehestä haluttavan. Sen haluan vain sanoa.
Kommentit (4)
Töissä käydään siksi että sieltä saa palkkaa jolla elää. En ymmärrä työmoraalin hehkutusta, sama raha sieltä tulee vaikka niihin panostaa minimin.
Ei kaikilla ole mitään suurta intohimoista uratyötä.
Minulla oli korkea, ehkä keskimääräistä korkeampi, työmoraali kunnes uuvuin. Nyt olen patalaiska sohvalla piereskelijä. Kannattiko?
N28
Vierailija kirjoitti:
Töissä käydään siksi että sieltä saa palkkaa jolla elää. En ymmärrä työmoraalin hehkutusta, sama raha sieltä tulee vaikka niihin panostaa minimin.
Ei kaikilla ole mitään suurta intohimoista uratyötä.
Niinpä. Korkea työmoraali on usein ihmisillä, jotka rakastavat työtään. Iso osa ihmisistä käy jossain paskaduunissa, jotta saisi vähän rahaa elämiseen. Ei mua todellakaan kiinnosta antaa parastani tylsälle duunille, josta jää käteen 1700 euroa kuussa.
JSS.