Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laiton uhkaus - todistaminen

Vierailija
22.06.2020 |

Oisko täällä jotakuta fiksumpaa, joka osaisi vastata mun kysymykseen... Yritin googlettaa, mutten saanut selkoa.

Eli, henkilö X huusi henkilöön Y kohdistetun tappouhkauksen minulle (Y ei ollut itse paikalla). Kerroin tästä Y:lle ja X oli jo aikaisemmin käyttäytynyt uhkaavasti Y teki rikosilmoituksen. Nyt kuukausia myöhemmin poliisi soitti minulle ja kysyi asiasta. Vahvistin näin todella tapahtuneen. Mitä nyt tapahtuu, jos yhtään mitään? Tässä on tavallaan sana sanaa vastaan... Minua koko juttu ei henk.koht. koske. En tunne kumpaakaan ihmistä sen kummemmin. Miten nämä tapaukset yleensä etenevät? Itse jotenkin ajattelisin, että tässä poliisi varmaan jututtaa uhkaajaa ja asia on aikalailla siinä... Olenko oikeassa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi tekee ilmeisesti nyt esitutkintaa, kun kyseli sinulta asiasta. Jos poliisi katsoo aiheelliseksi, laittaa jutun eteenpäin syyttäjälle. Syyttäjä sitten nostaa syytteen, jos siihen on aihetta. Jos oikeuteen mennään, niin sinut varmaankin haastetaan todistajaksi. En tiedä sit miten todennäköistä on, että juttu etenee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla