Viestin lähettäminen treffien jälkeen
Kuinka pian kiinnostunut mies kiittää treffeistä ekojen treffien jälkeen? Itse ajattelisin, että viimeistään seuraavana päivänä. Mutta jos mies ottaakin yhteyttä vasta kahden päivän jälkeen niin viittaisiko, ettei ole kovin kiinnostunut? Näen, että mies on käynyt useamman kerran treffipalvelussa tuona aikana, mutta minulle ei kuitenkaan vastannut. Itse kiitin omalla viestillä alle vuorokauden sisällä.
Mietin vakavasti, kannattaako edes jatkaa treffailua. Mies vaikuttaa muutenkin tosi passiiviselta.
Kommentit (21)
Jos mies on todella kiinnostunut, hän kiittää treffeistä viimeistään seuraavana päivänä.
Ap:n on kohdalla on ihan selvää, ettei mies ole kiinnostunut, kun ei edes vastannut viestiin.
Unohda tämä mies, jo treffien aikainen passiivisuus osoittaa, ettei jatkoa ole odotettavissa.
Noiden perään ei kannata haikailla, miehiä kyllä löytyy.
Yleensä ensitreffien jälkeen ovat naiset kädestä pitäen kiitelleet, jos ovat tajuissaan pysyneet.
Laitoin viestiä välittömästi. Nainen oli kaikin puolin täysi kymppi, huomiotaherättävän kaunis, huumorintajuinen, älykäs ja hyvä keskustelija. Ei silloin jäädä odottelemaan.
M34
Jos nainen ei ole seuraavaan päivän iltaan mennessä viestiä laittanut, niin kiinnostunutkin mies antaa olla. Turha hakata päätä seinään.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viestiä välittömästi. Nainen oli kaikin puolin täysi kymppi, huomiotaherättävän kaunis, huumorintajuinen, älykäs ja hyvä keskustelija. Ei silloin jäädä odottelemaan.
M34
Kas tässä on meillä klassinen esimerkki siitä, millainen on epätoivoinen kinnas.
Viikko.
Tuo sinun "päivä max" on sellaista tarvitsevaista kiirehtimistä, että yksikään varteenotettava mies ei todellakaan ole tuollainen.
Odotat kiltisti viikon, tai vielä parempi että laitat itse viestiä ja olet oma-alotteinen. On naisen luontainen rooli olla jahtaaja alun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
M34
Tuollaisia naisia ei kyllä löydy ainakaan netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Löytyyhän. Minä ainakin löysin tuollaisen. Eikä minun tarvinnut laittaa viestiä hänen perään, kun hän laittoi minulle. Treffien jälkeen kiinnostunut nainen ottaa yhteyttä aina, siksi miehen on turha itse laittaa mitään vaan odottaa naisen yhteydenottoa koska jos ei ota niin ei ole kiinnostunut ja säästät aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Tokkopa löytyy. Työkaverit järjestivät sokkotreffit, mutta liian myöhään. Firman pomo oli jo ehtinyt hurmata hänet.
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Löytyyhän. Minä ainakin löysin tuollaisen. Eikä minun tarvinnut laittaa viestiä hänen perään, kun hän laittoi minulle. Treffien jälkeen kiinnostunut nainen ottaa yhteyttä aina, siksi miehen on turha itse laittaa mitään vaan odottaa naisen yhteydenottoa koska jos ei ota niin ei ole kiinnostunut ja säästät aikaa.
Täytyy olla aika tasokas mies, jos saa netistä täyden kympin naisen. Minusta kiinnostuvat yleensä vain sellaiset, joissa on aivan ilmeisiä vikoja eivätkä he ole todellakaan huomiotaherättävän kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Tokkopa löytyy. Työkaverit järjestivät sokkotreffit, mutta liian myöhään. Firman pomo oli jo ehtinyt hurmata hänet.
M34
Sitä minäkin, tuo 10 taitaa puhua paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Täytyy olla aika tasokas mies, jos saa netistä täyden kympin naisen. Minusta kiinnostuvat yleensä vain sellaiset, joissa on aivan ilmeisiä vikoja eivätkä he ole todellakaan huomiotaherättävän kauniita.
No jokaisen oma "kymppi" on suhteellinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Treffien jälkeen kiinnostunut nainen ottaa yhteyttä aina, siksi miehen on turha itse laittaa mitään vaan odottaa naisen yhteydenottoa koska jos ei ota niin ei ole kiinnostunut ja säästät aikaa.
Fakta. Jos naiselta ei tule viestiä ja vihjettä tulevasta uudesta tapaamisesta pian treffien jälkeen, ei asia tule etenemään mihinkään. Näin se vaan menee.
Miehen on turha alkaa miettiä näitä 2-3 päivän sääntöjä että vaikuttaako liian innokkaalta vai ei, koska sillä ei ole mitään merkitystä. Naiselta tulee viesti heti; jos ei tule, on miehenkään turha laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffien jälkeen kiinnostunut nainen ottaa yhteyttä aina, siksi miehen on turha itse laittaa mitään vaan odottaa naisen yhteydenottoa koska jos ei ota niin ei ole kiinnostunut ja säästät aikaa.
Fakta. Jos naiselta ei tule viestiä ja vihjettä tulevasta uudesta tapaamisesta pian treffien jälkeen, ei asia tule etenemään mihinkään. Näin se vaan menee.
Miehen on turha alkaa miettiä näitä 2-3 päivän sääntöjä että vaikuttaako liian innokkaalta vai ei, koska sillä ei ole mitään merkitystä. Naiselta tulee viesti heti; jos ei tule, on miehenkään turha laittaa viestiä.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kai kuitenkin perinteisesti mies lähettää ensimmäisen viestin, mutta jos se tulee 2-3 päivää jälkeenpäin niin nainen harvemmin uskoo, että mies olisi aidosti kiinnostunut tai mies on luokiteltu oudoksi pelaajaksi. Nainenkin voi kyllä lähettää viestin ensimmäisenä, mutta jos mies ei vastaa siihen aika nopeasti niin sekin vaikuttaa, että mies ei ole kiinnostunut.
Kiinnostunut ihminen laittaa viestiä aika nopeasti. Koska yleensä se kiinnostuksen kohde jää ajatuksiin. Ei suhde etene ilman kommunikointia.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kai kuitenkin perinteisesti mies lähettää ensimmäisen viestin,
Ei lähetä. Mies pyytää ulos ja nainen kiittää illasta. Jos mies joutuu lähettämään sen kiitos-viestin, on peli menetetty.
Naisen ei kuulu ikinä kiittää treffeistä jälkikäteen, oma-aloitteisesti. Siitä ropsahtaa todella iso miinus - ihan psykologinen juttu.
Eikö sitä yleensä kiitellä kun tapaaminen päättyy eikä siitä erikseen tarvitse viesteillä kiitella. Ollaan yhteyksissä on sellainen kohtelias fraasi joka ei aiheuta toimenpiteitä..