Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen teki aloitteen

Vierailija
22.06.2020 |

Eli minä! :)
Olen yhdessä väljässä harrastusjutussa oppinut lähinnä tietämään, mutta en tuntemaan, yhden fiksulta ja mukavalta vaikuttavan sinkkumiehen.
Tapasimme eilen harrastuksen piirissä, ja sen jälkeen rohkaistuin lähettämään hänelle lyhyen sähköpostin. Verukkeena käytin yhtä harrastukseen liittyvää asiaa, mutta yritin silti vihjata kiinnostuksestanikin.
Ja kas vain, illalla oli tullut vastaus. Ihan positiivinen sellainen, missä myös vihjattiin, että tästä pitää jutella lisää.
En sitten meinannut saada untakaan. Heh.
Aamupäivällä vastasin miehen postiin, ja nyt kirjoitin jo henkilökohtaisempiakin juttuja. Koronakokemuksista yms. ajankohtaisesta, mutta annoin samalla tietoja itsestäni, millainen ihminen olen.
Kerron tänne lisää, jos kiinnostaa. En ole vielä saanut vastausta aamupostiini.

Olen siis päällisin puolin tietänyt tuon miehen jo joitakin vuosia. Tapaamme muutaman kerran vuodessa harrastuksen yhteydessä. Olemme jutelleet sillein kuin nyt vieraiden kanssa puhutaan, kohteliaisuudesta ja tunnelman vuoksi. Hän on herrasmies, enkä tiedä, onko minulle juttelu ja hymyily ollut mitään sen kummempaa.
Päätin kumminkin nyt vihdoin ottaa selvää. Saa nähdä, miten tässä käy. ;-)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan vinkin sinulle, että kannattaa asiaa lähestyä varoen ja liikaa ei kannata intoilla. Suurin osa miehistä perääntyy sillä sekunnilla kun ilmaiset kiinnostuksen. En tiedä haluavatko jotenkin itse ”saalistaa” naisen, mutta aloitteen tehnyt nainen torpataan todella usein... näin siis ainakin omasta kokemuksesta. Olen nyt kantapään kautta oppinut, etten enää koskaan sano olevani kiinnostunut tms.. Voin hymyillä, jutella jne.. mutta mies saa tehdä seuraavan siirron.

Joo, miehen lähestyminen on hienovaraista puuhaa. :)

Rynnäkkölähestyminen varmaan karkottaisi kauemmas. Enkä halua, että mies alkaisi jopa vältellä minua jatkossa.

Jotenkin olen vaistonnut, että mies ei "tohdi" ottaa yhteyttä, joten minä tein sen. Ison A:n eli Aloitteen.

Eilen nimittäin kävi ilmi sellainen hassu juttu, että mies oli aiemmin tulkinnut minun olevan parisuhteessa. Sähköpostiosoitteeni perusteella! Hän kysyi, eikö mieheni halua osallistua näihin harrastustapahtumiin. Silloin minulla heitti muutaman kiepin tyhjää.

Ap

Vierailija
2/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan vinkin sinulle, että kannattaa asiaa lähestyä varoen ja liikaa ei kannata intoilla. Suurin osa miehistä perääntyy sillä sekunnilla kun ilmaiset kiinnostuksen. En tiedä haluavatko jotenkin itse ”saalistaa” naisen, mutta aloitteen tehnyt nainen torpataan todella usein... näin siis ainakin omasta kokemuksesta. Olen nyt kantapään kautta oppinut, etten enää koskaan sano olevani kiinnostunut tms.. Voin hymyillä, jutella jne.. mutta mies saa tehdä seuraavan siirron.

Tuo on ainoastaan ajatusharha joka johtuu siitä että teet aloitteen vain liian hyvätasoisille miehille ja saat pakit tasoeron takia etkä aloitteellisuuden...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno teko tehdä aloite 🙂 Minulle ei ole kukaan nainen Suomessa tehnyt aloitetta. Aasiassa lomalla sain aloitteita ja nyt olen ollut aloitteen tekijän kanssa naimisissa 20 vuotta 🥰 Kannattaa tehdä aloite, jos on jostakin ihmisestä kiinnostunut.

Vierailija
4/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimokin teki aikoinaan aloitteen ja päädyimme avioon. En olisi ikinä uskonut, että niin kaunis ja ihastuttava nainen voisi olla minusta kiinnostunut. 

Täytyy tosin edelleen ihmetellä puheita miehen saalistusvietistä ja liian innokkuuden vaaroista. Ei ne ole todellisia syitä pakkien antamiselle vaan se, ettei todellista kiinnostusta ollut puoleltani alunperinkään. Niinkin joskus nuorempana kävi.

Vierailija
5/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on yhden kerran nainen tehnyt aloitteen. Naapurin rouva kysyi hienovaraisesti voitasko me vähän panna. Muuten meni hyvin, mutta tuo vähän ei ihan riittänyt.

Vierailija
6/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ainoastaan ajatusharha joka johtuu siitä että teet aloitteen vain liian hyvätasoisille miehille ja saat pakit tasoeron takia etkä aloitteellisuuden...

Useammin on kyse siitä miten ja milloin aloite on tehty. Ei miehillekään ihan kaikki uppoa.

Vierailija
7/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useammin on kyse siitä miten ja milloin aloite on tehty. Ei miehillekään ihan kaikki uppoa.

Edelleenkin.. vain naisen ja miehen tasolla on merkitystä.

Nainen voi tehdä aloitteen ihan miten ja milloin ja missä vain jos on samalla tai paremmalla tasolla mieheenä nähden, mutta jos nainen on miestä matalatasoisempi niin mies "haluaa saalistaa"...