Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua whatsapp

Vierailija
22.06.2020 |

Laitoin koulun ohjaajalle whatsapissa viestiä, koska koin sen sillä hetkellä parhaaksi tavaksi, kun piti saada häneen nopeasti yhteys enkä tykkää puheluista. No nyt hän viestittelee aina opiskeluihin liityen whatsapissa, enkä kehtaa sanoa etten tykkää siitä... Haluaisin pitää whatsapin henkilökohtaisena, niin että siellä on selkeästi omat jutut eikä mitään velvollisuuksiin liittyvää. En kehtaisi sanoa suoraan, kun en halua vaikuttaa veemäiseltä ja sellaiselta joka pomottaa muita. Pitäisikö vain vastata toisella tavalla, esim. sähköpostilla? Vai pitää yhteyttä whatsapin kautta opintojen loppuajan, ja sitten vaihtaa numeroa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käytit itse watsappia kun se oli sinulle kätevää muttet halua että toinen osapuoli käyttää?

Vierailija
2/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kuten asia on. Ei se voi sun ajatuksia lukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit estää hänet

Vierailija
4/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Såiis käytit itse watsappia kun se oli sinulle kätevää muttet halua että toinen osapuoli käyttää?

Voi kuinka yllättävä kommentti, tiesin että tämä tulee heti🤦🏼‍♀️ SILLÄ HETKELLÄ KÄTEVÄ. En tarkoittanut, että haluan jatkuvasti käydä keskustelua whatsapissani!

Vierailija
5/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Såiis käytit itse watsappia kun se oli sinulle kätevää muttet halua että toinen osapuoli käyttää?

Voi kuinka yllättävä kommentti, tiesin että tämä tulee heti🤦🏼‍♀️ SILLÄ HETKELLÄ KÄTEVÄ. En tarkoittanut, että haluan jatkuvasti käydä keskustelua whatsapissani!

No jos sinä ensin käytät watsappia, sehän kertoo vastapuolelle että watsapin käyrtö on ok.

Olisit laittanut vielä perään että....

Minä nyt laitan tätä kautta viestin kun on niin kätevää mutta älä sinä vaan ala tätä käyttämään...

Vierailija
6/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hetki tarkoittaa HETKEÄ 😑 Kun piti SILLÄ HETKELLÄ SAADA NOPEA YHTEYS SOITTAMATTA.

Vierailija
7/7 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä autan!

"Laitoin sulle aiemmin viestiä whatsapissa, koska koin sen sillä hetkellä parhaaksi tavaksi, kun piti saada nopeasti yhteys enkä tykkää puheluista. Nyt olen kuitenkin päättänyt että haluan pitää whatsapin henkilökohtaisena, niin että siellä on selkesti mun omat jutut eikä mitään velvollisuuksiin liittyvää. Joten, voitaisiinko jatkossa pitää viestittely sähköpostissa?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi