Miksi nykypäivänä ihmetellään, jos ei uutta kumppani pyöri heti kuvioissa
Siis eron jälkeen. Olen eronnut 7 kk sitten, ja olen ensinnäkin vieläkin aivan täysin romuna. Elän kuin painajaista, koska en vaan totu siihen, että mies on poissa. Jos joskus vielä pariudun (olen 49 vuotias) niin se pitää olla kyllä lopun elämän sitoutuminen. Olisin halunnut elää exän kanssakin lopun ikäni, mutta hänen mielestään nyt oli hyvä hetki vaihtaa nuorempaan... Ulkopuoliset siis kyselevät ja ovat varmoja, että kyllä sulla on jo uusi ??? Siis täh, mistäköhän se lopun elämän mies vaan kävelisi vastaan, ja olisin noin vaan valmis aloittamaan kaiken alusta. Edellinen suhde kesti 20 vuotta, eli miten ihmeessä vaan pyyhkäisisin sen mielestäni?? En ymmärrä...
Kommentit (5)
Eikös se ole nimenomaan päinvastoin että ihmetellään jos jo muutamassa kuukaudessa löytyy uusi, juorutaan laastarisuhteesta ja ihmetellään kevytkenkäisyyttä... En ole koskaan kuullut että joku olisi sanonut että tosi outoa ettei sillä ole jo uutta, jos ei ole jo vuosia erosta.
Sulla on ap aika outoja tyyppejä ympärilläs.
Olen pahoillani eron johdosta. Ihmettelen ihan samaa. Mulla on erosta 3 vuotta. Lapset ovat vielä aika pieniä, joten ei mulla ole aikaa ja energiaa juosta tapailemassa miehiä. En tiedä jaksanko mitään suhdejuttuja enää ikinä. Muutama kaveri ollut jo pari vuotta sitten miettimässä mistä mulle saataisi uusi mies. Hei haloo! En mä halua mitään suhdetta, en minkäänlaista. Katellaan joskus 10v. päästä kiinnostaako sitten. Mitään nettitreffeillä ravaamista en jaksa, niin paljon suhdetta en kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole nimenomaan päinvastoin että ihmetellään jos jo muutamassa kuukaudessa löytyy uusi, juorutaan laastarisuhteesta ja ihmetellään kevytkenkäisyyttä... En ole koskaan kuullut että joku olisi sanonut että tosi outoa ettei sillä ole jo uutta, jos ei ole jo vuosia erosta.
Sehän se niitä ihmisiä harmittaakin, kun AP:llä ei ole sitä laastarisuhdetta, josta voisi vähän juoruilla. "Tylsä ihminen, kun ei anna meille mitään puheenaihetta!"
Kyllähän se niin menee, että teet niin taikka näin, niin aina löytyy joku, jonka mielestä sinun pitäisi tehdä jotenkin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän se niitä ihmisiä harmittaakin, kun AP:llä ei ole sitä laastarisuhdetta, josta voisi vähän juoruilla. "Tylsä ihminen, kun ei anna meille mitään puheenaihetta!"
Kyllähän se niin menee, että teet niin taikka näin, niin aina löytyy joku, jonka mielestä sinun pitäisi tehdä jotenkin muuten.
Kaveri, jolla ei ole uutta miestä, on epäilyttävä. Eihän sitä uskalla pyytää mihinkään illanistujaisiinkaan, kun se voi vampata jonkun kaverinsa miehen. Pysyköön yksinään, ellei miestä löydä.
Se on nykyaikaa. Vanha kun häviää, niin tinderi laulamaan ja 50 irtopanoa kehiin. Voimaannuttaa.