Miettikää, jos naisista tehtäisiin samanlaiset ALUSVAATEmainokset kuin miehistä on nyt olemassa!!
https://theotherdanishguy.fi/pages/miesten-vartalotyypit
Oikeasti, miettikää mikä hirveä huuto, jos Hesarin mobiilisovelluksessa (josta siis itse näitä mainoksia näen eniten) olisi mainoksia, joissa on röllykkävatsaisia, raskausarpisia naisten vatsoja. Mikä haloo siitä syntyisi, ja miten paljon niitä kuvia haukuttaisiin! En voi kuin ihmetellä.
Ja kyllä, Dove on tehnyt vastaantyylistä kampanjaa. Mutta ei nekään naiset luotaantyötäviä niissä ole. Eivätkä he ole rumia.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eihän ne miehet rumia ole. Erilaisia vartaloita, joo, mä tykkään danishguy-mainoksista.
Minä tykkään kans! Kyllä maailmassa pitää vielä huumoria olla.
Nutturapäille menee varmaan tuokin tunteisiin😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä, eihän ne miehet rumia ole. Erilaisia vartaloita, joo, mä tykkään danishguy-mainoksista.
Nutturapäille menee varmaan tuokin tunteisiin😁
Väitätkö oikeasti ihan kirkkain silmin, että kuva naisesta, jolla vatsamakkarat pullistuu alushousujen päälle, ei herättäisi ihmisissä vihaa ja inhoa?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nutturapäille menee varmaan tuokin tunteisiin😁Väitätkö oikeasti ihan kirkkain silmin, että kuva naisesta, jolla vatsamakkarat pullistuu alushousujen päälle, ei herättäisi ihmisissä vihaa ja inhoa?!
Käytännössä 70% naisista on sellaisia 30 ikävuoden jälkeen. Ei se yllätä kuin teinit.
Eipä tässä taida vihaa ja inhoa tuntea kukaan muu kuin ap itse. Mene vaikka uimaan. Hengitä.
Hyvää tekisi naisten itsetunnolle, jos raskausarpivatsaisia naisia olisi alusvaatemainoksissa. Minulle meni viisi vuotta synnytyksestä, ennen kuin uskalsin laittaa bikinit päälle ensimmäistä kertaa. Niin paljon häpesin raskauden jälkeistä vatsaani. Pelkkä laihdutus ei riittänyt, piti odottaa arpien haalenemista.
The Other Manish Girl - poikatyttöjen alusvaatemerkki
Nuo mainokset on huippuja! Ja miten niin noissa mainoksissa on rumia miehiä? Ihan tavallisen näköisiä. Moni kosmetiikka- ja vaatebrändi on ainakin somessa alkanut käyttää kuvissaan tavallisen näköisiä naisia, kiitos ja ylistys. Alusvaatebrändi Changenkin kuvissa on eri kokoisia ja -näköisiä naisia.
Kuule naisia on pilkattu sata vuotta mainoksissa ja jatkuu yhä, sinä vingut yhdestä kalsarimainoksesta.. pientä rajaa tohon kohkaamiseen jo.
Mene johonkin incelien vammapalstalle näiden alotustes kanssa.
The other Danish girl
Katsoisin oikein mielelläni alusvaatteistaan iloisia naisia vatsamakkaroineen tai raskausarpineen.