Millainen on täydellinen elämä?
Kommentit (22)
Sellainen, mikä itsestä tuntuu täydelliseltä.
Miten kukaan voi tietää toisen täydellisen elämän, ihmiset kun arvostavat ja haluavat ihan erilaisia asioita.
Mitä olen kavereitani katsonut: asuntolaina, kolme lasta, kultainen noutaja, kaksi katumaasturia, vakituinen varma työ. Niin ja lisänä vielä terveys.
Minulla ei ole näistä mitään ja olen jo 30-vuotias.
Ihmiset haluaa eri asioita ja kokevat elämänsä eri tavoin. Ei kaikki rikkaat ja kauniit koe elämäänsä täydelliseksi. Hyvinkin onnettomia tarinoita on taustalla, vaikka muiden silmiin näyttää upealta.
Itse koen elämäni hyväksi. Olen kolmen lapsen yh. Käyn töissä, minulla on mukava miesystävä ja pari ystävää. Mitään ei puutu. Tiedän, että moni pitää elämääni tylsänä ja ehkä surkeanakin. En haaveile matkustelusta tai mammonasta.
Ympärillä ihmisiä, jotka rakastavat ja välittävät sinusta, rahallinen vapaus tehdä mitä haluaa, terveys, asuminen kauniilla alueella luonnon läheisyydessä.
Vierailija kirjoitti:
Kardashianit
Eikös ainakin Kourtneyn ja Khloen miehet jääneet kiinni pettämisestä? Onko tuo nyt niin täydellistä elämää?
Jos olet terve, sinulla on katto pään päällä ja vaatteita ja ruokaa niin mikään ei estä sinua elämästä onnellista elämää. Mikään ulkopuolinen ei tee sinua onnelliseksi, perusasiat on hyvä olla kunnossa, jottei keho kärsi.
Jokainen meistä on oman elämänsä luoja. Miksi et loisi sellaista, mikä sinulle on täydellistä?
Sosiaalinen
Lyhyt
Laiha
Kaunis
Vaalea
Rikas
Paljon kavereita
Hieno asunto ja asuinalue
Mitäs muuta..
Rakkaus, merkityksellisyys, hyvinvointi.
Jokainen luo elämänsä kirjoitti:
Jokainen meistä on oman elämänsä luoja. Miksi et loisi sellaista, mikä sinulle on täydellistä?
Rakkautta kun ei voi pakottaa...
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalinen
Lyhyt
Laiha
Kaunis
Vaalea
Rikas
Paljon kavereita
Hieno asunto ja asuinalue
Mitäs muuta..
Pikkaisen pinnallinen kaveri 😁
Mikään ei ole täydellistä inhimillisessä elämässä, koskaan.
Sellainen elämä jossa kaikki ihmisen tarpeet tulevat tyydytetyiksi eikä mitään puutu.
Täydellinen elämä on sellaista, että asioita, joita omassa elämässään haluaisi muuttaa, on korkeintaan kolme.
Tuossa on paradoksi jo itsessään. Jos elämä olisi täydellistä, se ei enää olisi täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen elämä on sellaista, että asioita, joita omassa elämässään haluaisi muuttaa, on korkeintaan kolme.
ja mikä estää niitä muuttamasta?
Aina ihmisissä on säröjä, puutteita, virheitä jne.
Tosiaankaan täydellisyyttä ei ole olemassakaan, mutta kyllä sitä kohti tietty voi silti pyrkiä. Tietoisena kumminkin siitä, että tavoite ei tule täyttymään...
Vierailija kirjoitti:
Ympärillä ihmisiä, jotka rakastavat ja välittävät sinusta, rahallinen vapaus tehdä mitä haluaa, terveys, asuminen kauniilla alueella luonnon läheisyydessä.
Tämähän se. Tai ainakin tämä vastakohta tekee ainoastaan onnettomaksi ja elämän merkityksettömäksi.
yksinäinen, lapseton ja työtön ikisinkku pk-seudulta
Sellaista kuin kauniilla ja rikkailla on.