Elämäni on ollut syrjäytynyttä paskaa vuosikymmenet
Tykkään lukea blogeja joissa ns elämä kantaa esim kolmistaan, kun itselleni ei koskaan tapahdu mitään hyvää. Onko muilla samanlaista?
Kommentit (16)
Kannattaa lähte pois sieltä itsemurhakämpästä. Ympärilläsi on todella suuri hyvä ja paha maailma.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähte pois sieltä itsemurhakämpästä. Ympärilläsi on todella suuri hyvä ja paha maailma.
Olen lähtenytkin
Muuttanut toiselle puolelle Suomea. Käynyt terapiassa yli 20v vuotta, ei apua.
Mitä tarkoittaa syrjäytynyt sun kohdalla? Työtön ja ilman perhettä?
Vierailija kirjoitti:
Työtön ja sairas. Perhe on mutta ei riitä pelkästään elämänsisällöksi.
”Olen syrjäytynyt”
”Minulla on perhe”
> valitse toinen. sun takia kukaan ei ota meitä oikeasti yksinäisiä tosissaan! Lopeta valehtelu ja vinkuminen sä mitään syrjäytyny ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme alapeukutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on paljon, joilla ei ole sitä perhettäkään eikä puolisoa. Siihen on tarvinnut vaan ajan kanssa sopeutua, että niin on että minä ole ihminen josta toiset ei yleensä pidä eivätkä halua olla kanssani, ja keksiä sitten tekemistä itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on paljon, joilla ei ole sitä perhettäkään eikä puolisoa. Siihen on tarvinnut vaan ajan kanssa sopeutua, että niin on että minä ole ihminen josta toiset ei yleensä pidä eivätkä halua olla kanssani, ja keksiä sitten tekemistä itsekseen.
Mä tarkotan syrjäytyneellä, työelämästä syrjäytynyttä. Ei peeaana ole kivaa kun on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tarkotan syrjäytyneellä, työelämästä syrjäytynyttä. Ei peeaana ole kivaa kun on lapsia.
Varmaan 90% maailman lapsiperheistä on peeaaita.
Siirrä fokus pois siitä mitä sulla ei ole ja kohdista siihen mitä on. Käytä energiasi sen kasvattamiseen.
mä sanoin tänään isossa pahassa maailmassa pahalle ihmiselle et. LäLäLäälä lieruu sun pyllystä pääsii pieruu, sen naama muuttu perseeksi.
Vierailija kirjoitti:
”Olen syrjäytynyt”
”Minulla on perhe”
> valitse toinen. sun takia kukaan ei ota meitä oikeasti yksinäisiä tosissaan! Lopeta valehtelu ja vinkuminen sä mitään syrjäytyny ole.
Mene sinä sen perhehempeilysi kanssa hiiteen.
Jollain esim. väkivaltainen mies, itsetuhoinen ja huumeita käyttävä lapsi ja itsellä syöpä, velkoja ja työkyvyttömyys mut kuule hei lopeta vinkuminen ja ryhdistäydy, sulla on perhe, et voi olla syrjäytynyt.
P.S. Minä olen tyytväinen pienituloinen perheetön. Pitääkö nyt sääliä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävää tuollainen matelu. Mene mukaan sinkkutoimintaan ja etsi samanhenkisiä ihmisiä.
Kannattaan terapeutin kanssa keskustella, että mistä ae kiikastaa, ettei ole kokenut hyviä asioita. Ja onko ne sit loppupelissä niinkään hyviä.