Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon olet ulkona kauniina kesäpäivänä?

Vierailija
22.06.2020 |

Tykkään itse sisäpuuhista, en välitä auringon ottamisesta enkä kuumasta. Jotenkin kesällä tulee kuitenkin painetta olla mahdollisimman paljon ulkona.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tunnin olen töiden jälkeen parvekkeella ottamassa aurinkoa, enempää en pysty sillä parvekkeellani yli +50.

Vierailija
2/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäni ulkona 2-4h/päässä ja osan ajasta pahimpaan porotusaikaan eli klo11.30-13.

Kotielämässä en edes päivittäin ja juhannuksesta alkanut 6vkon loma ei päivittäistä ulkoilua kyllä todellakaan sisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivinä aamusta tuonne viiteen kuuteen saakka.

Sitten lepäilen ja katson ehkä telkkaa.

Koira seurana, ja mieskin joskus;)

Vierailija
4/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä min. 2 tuntia. Joku päivä voi mennä kokonaan sisällä ja joku toinen taas suurimmaksi osaksi ulkona. Tänään mietin kaupungille menoa, vois käydä vilpoisissa kaupoissa ja sit syödä jätskin puiston penkillä.

Vierailija
5/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 20'c, mahdollisimman vähän. Viileämmällä enempi. Helteet ja porotus ei ole mun juttu.

Vierailija
6/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla ulkoilijat, teettekö jotain vai oleskeletteko vaan?

Vierailija
7/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä ei koskaan tule syyllisyyttä siitä, ”että kauniilla säällä pitää olla ulkona”?

Vierailija
8/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vaan puolen tunnin lenkin, enempää en vaan pysty. Mun kämppä on viileämpi kunnes se sitten auringonlaskun aikaan muuttuu taas pätsiksi.

Vierailija
10/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä vietän paljon aikaa ulkona, mutta kaupungissa lopulta aika vähän. Helteellä vielä vähemmän. En jaksa hikoilla paahteessa. Toki tunnen tästä syyllisyyttä, kun on ”niin hieno ilma!” Ulkoilen enemmän alle 20 asteen lämpötiloissa. Pakkanenkaan ei haittaa.

Vierailija
11/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosiaan minunkin ongelmani! Ai että kun olen polttanutkin itseni siinä paineessa, että pitäisi olla ulkona ja suostunut älyttömiin rannallemenokutsuihin keskellä päivää.

Ei enää. Kaikki sälekaihtimet on kiinni ja katellaan syksymmällä. Illalla kuudelta aikaisintaan voi käydä varjoisalla rannalla, sitten riittää sekin. Klo 10-17 en liiku ulkona.

Vierailija
12/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin olemaan mahdollisimman paljon. En ole mikään auringonpalvoja ja kuumimpina hetkinä pysyttelen varjossa. Lisäksi minulla pitää kyllä pihallakin olla jotain tekemistä, pelkkä oleilu ei ole minua varten.

Vierailija
13/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mahdollisimman paljon ulkona, en ottamassa aurinko mutta puuhastelen pihalla ja katselen vaikka lintujen touhuja.

Vierailija
14/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varta vasten koita olla ulkona ja välillä tulee oltua useampi päivä lähinnä sisällä, mutta kesällä kyllä keksin lähinnä sellaista tekemistä joka on ulkona. Käydään kumppanin/kaverien kanssa uimassa, metsälenkeillä, lähipuistossa piknikillä, pelailemassa sulkista yms. Treenit on ulkona kolmesti viikossa ja lähinnä niissä alkaa kuumuus välillä ahdistaa jos on tosi kuuma ja rankka setti. Meidän kämppä on tosin todella kuuma kesäisin että ainakin uinti tai metsälenkit vaan helpottaa oloa.

Vierailija
15/15 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin pari. Aamulla yleensä. Päivällä tekisi mieli olla lisää, mutta aurinko pelottaa klo 10-17.