Näyttääkö meidän perhe hyvintomeentulevalta, jos ostan pojalle iphonen nyt ku menee yläasteelle ja hankin pihalle NIssan Qasgain?
Haluan, että mun pojalla käy hyvä flaksi tyttöjen kanssa ja sitä pidetään sellaisena, että tulee hyvästä perheestä...
Antakaa vinkkejä mikä on hyvän perheen merkki?
Missä pitää matkustella?
Kommentit (12)
Mikä on vähän astetta paremmi toimeentulevan keskituloisen merkki?
Mitä pitäs löytyy etupihalta? Kukkia? Kukkaseppele? Kivetys tai ei kivetystä?
Pitäskö lomailla thaimaassa vai lapissa? Harrastaa laskettelua vai joogaa?
Vaatteet pitää olla Ganttia? Helly Hanssen?
Pitäskö osta vene ja purjehtia ?
Minkälaisista pojista tytöt tykkää yläasteella?
En enää muista. Oma miesmaku taisi olla vähän omituinen. Tykkäsin pitkätakkisista taiteilijapojista.
Mitä televisio-ohjelmia nuoret nykyään katsoo? Muistan, että tuo mun miesmakuni taisi tulla yhestä tv -sarjasta missä oli sellanen synkkä taiteilijapoika, joka tietenkin kärsi kaikenlaisista ongelmista :D
Nissani ja hyvin toimeentuleva
Valitse toinen
Mun tuttavapiirissä ne aiponit on just niillä sossun asiakkailla, oikeasti toimeentulevilla huaweita, samsungia yms. Ehkä ne köyhät yrittää näyttää aiponeillaan, että kyllä jotain rahaa on
Mun tuttavapiirissä ei ole sossunasiakkaita. Olen keskituloinen.
Vierailija kirjoitti:
Nissani ja hyvin toimeentuleva
Valitse toinen
Miten nii? Tarkoitus on näyttää muille, että on "hyvästä" perheestä. Ei Tesloilla ajava multimiljonääri.
Palstahan kuohuu ulkokultaisia, joiden tavoitteena on valehdella omasta elintasostaan.
Siinä mielessä tuo on aika hyvä alku.
Tulevina vuosina voi sitten hieman lisää pönkittää julkisuuskuvaa siirtymällä audimiehiksi, ja laittamalla takapihalle pyykki-, eiku kylpypaljun.
Pääasia, että muut luulevat teillä menevän hyvin ja vielä paremmin.
Pitääkö nissanin olla hopee, kultanen vai valkonen?