Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko naiset saatte suuseksiä mieheltänne?

Vierailija
09.07.2006 |

Itse saan pari lipasua saunan jälkeen (olen karvaton sieltä, edessä on kolmio). Miehen mielestä varmaan ok, minusta ei..

Itse nautin antaa suuseksiä miehelleni!

Mites teillä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni rakastaa nuolla minua. Joskus nuolee mua esileikkinä ihan aluksi, välillä kesken yhdynnän, joskus pelkkää suuseksiä niin kauan että laukean. Välillä nuolee mulle orkun sitten yhdynnän jälkeen... Taivaallista... Tykkään myös otta suihin mieheltäni..

Vierailija
2/19 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin sitten karvainen tai karvaton. Ja mulla saattaa joskus mennä jopa puoli tuntia, että saan.

No, olen kyllä vastavuoroisesti myös antanut suuseksiä miehelle, joskus kauemmin, joskus lyhyemmän aikaa - eivät aina miehetkään sillä tavalla nopeasti laukea. Exäni ei esim ollut koskaan lauennut suuseksin avulla, eikä omien sanojensa mukaan oikein pitänyt siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus alkuaikoina oltiin innokkaita kokeilemaan kaikkea. nyt melkein 2v. seurustelun jälkeen perus lähetyssaarnaaja n. 2-4min. 1-2krt viikossa.

...syyksi noin huonoon seksiin sanoo että ei vaan tahdo!

Olo ei oo kovin " seksipommi" muutenkaan, rv 20+3

Mitä mä teen sen kaa....? :' (

Vierailija
4/19 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lipsutellaan kuin vaimo tykkää. Yleensä eka orkku riittää, sitten on paikat liian hellänä kielikylvyille. Vastaavasti suihinottoja saa kyllä odotella ihan huumorilla, eipä ole kuulunut vuosiin...

Ukko

Vierailija
5/19 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina kun meillä on seksiä eli 2-7x/vkossa saan suuseksiäkin.

Nuolee vaikka ½h jos niikseen on, myös peppu saa osansa;)

Laukean kerrasta x kertaan

Vierailija
6/19 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-mici-

Vierailija
7/19 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse pyydän useimmiten hoitamaan loppuun sormin (parempi orkku). Mutta joka rakastelukerralla saan alussa suuseksiä, mies tykkää kovasti sen antamisesta.

Vierailija
8/19 |
10.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen kun saan orgasmin. Mies nauttii sen antamisesta. Suu seksi kuuluu miltei jokaiseen sessioon, ainakin mulle annettuna. Se on varma laukeaminen.

Vierailija
9/19 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimo ei ole ottanut suihin kunnolla vuosiin. Joskus pari lipaisua, sekin " ruinaamisen" jälkeen. Tykkää kyllä itse nuolettamisesta.

Vierailija
10/19 |
11.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paskaa seksiä kerrassaan, mies meneekin vaihtoon, ei ole mitään 5v oppinut, huonompaan vaan menee. IHME JUTTU?!Ja mä oon tosi nätti, hoikka, timmi, karvaton ja puhdas aina....en tajua minkä juntin valitsin

Vierailija
11/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlaista!Eli todella mahtavaa suuseksiä molemmin puolin!

Vierailija
12/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti olen kokonaan karvaton, ja mieheni imiee silloin aina orgasmiin asti. Samoin lerpattavia häpyhuuliani hän imee myös innokkaasti.

Vierailija
13/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka rakastelukerta mies nuolee ensin minut orgasmiin. Ja olo on sen jälkeen taivaallinen ja märkä. Huoh!!

Jospas sitä illalla taas sais kun muutama päivä on jäänyt väliin.

Vierailija
14/19 |
12.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mun mies nuolee mua vähintääkin nin kauan että saan,ja joskus vielä jatkaakin että saan uudestaan.

Mun mies on muutenkin tosi taitava siinä hommassa,eikä todellakaan ole mitään ykstoikkosta lipomista!

Niin ja tietenkin vastapalveluksi otan mieheltä suihin,ihan niin kauan kuin mies haluaa,lastinkin nielen jos niin tahtoo!

Vierailija
15/19 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni rakastaa mun posliinin nuolemista....

Vierailija
16/19 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ennen yhdyntää. Tykkään myös itse ottaa mieheltä suihin mutta en niele, en pysty siihen.

Vierailija
17/19 |
14.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään olen pitänyt posliinina joten entistä innokkaampi on nuolemaan ja orgasmiin asti takuutyönä :)

ja tottakai, toisinpäin myös. tosin en läheskään aina laukeamiseen asti, säästän lastit sisääni

Vierailija
18/19 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haluan tulla ensimmäisen kerran jo siinä vaiheessa. Joskus pyydän lopettamaan ennen laukeamistani, nousen ratsastamaan ja saamme orgasmit vasta ratsastamisen seurauksella...

Joskus mieheni antaa suuseksiä mulle niin, että alunperinkään ei ole tarkoitus päätyä rakastelemaan. Se on ihanaa.

Vierailija
19/19 |
16.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten yhdyntä jätetään väliin ja ollaan 69:ssä. Suurinpiirtein viiden kuukauden välein mies nuolee niin kauan että saan, edellisestä kerrasta tosin on seitsemän kuukautta. Olisihan se toisaalta kiva saada vielä toinen orgasmi tälle vuodelle, viimevuonna taisin saada jopa neljästi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme