Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nuo Aki ja Rita kerskailee joka haastattelussaan seksi elämästään.

Vierailija
20.06.2020 |

Antaa itsestään tyhjäpään kuvan, jotka ei muuta tee ku nus.sii päivät pitkät.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi sananlaskuja: Siitä puhe, mistä puute. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Vierailija
2/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halutaan antaa se kuva, että muiden seksielämä on automaattisesti heikompitasoista ja vähäisempää.

Vähän teinimäistä aikaihmisiltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heillä ole muuta kerrottavaa.

Vierailija
4/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muustakaan nuo puhuisivat? Molemmat ihan teinin tasolle jääneitä.

Tuskinpa noilla mikään erikoinen seksielämä on, siitä puhe mistä puute.

Vierailija
5/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rita taitaa olla raskaana kuvasta päätellen (keltainen mekko).

Vierailija
6/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trash kulttuuria parhaimmillaan ja mammat fanittaa.

Vierailija
7/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se kytkeytyy tuohon.heidän edustamaan arvomaailmaan. Vaikka onkin alkanut tulla kuva, että Rita haluaisi Akin muuttuvan kypsempään suuntaan. Alkuun sillä vielä jakso naurattaa nuo Akin jutut janyt kun on lapsi ja yhteinen firma, niin ei pääse irti.

Vierailija
8/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi sananlaskuja: Siitä puhe, mistä puute. Tyhjät tynnyrit kolisevat eniten.

Tässä ollaan asian ytimessä. Onneaankin hehkuttavat yleensä ne, joiden suhde on pikapuoliin karahtamassa karille. 

Vierailija
9/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua ihmetyttää, miksi joku lukee noita kertomuksia ja näkee vielä sen vaivan, että tekee tänne aloituksen aiheesta. 

Vierailija
10/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ne, jotka valittaa yksityisyydenpuutetta samalla, kun antavat haastatteluja seksielämästään.

Vierailija
11/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua ihmetyttää, miksi joku lukee noita kertomuksia ja näkee vielä sen vaivan, että tekee tänne aloituksen aiheesta. 

Tuskinpa aloittajakaan on juttua lukenut. Pelkkä otsikko kertoo jo riittävästi.

Ip-lehdillä on nyt tarve nostaa tuota pariskuntaa esiin, kun talokin on myynnissä. Ovat jääneet viime aikoina harmittavasti S & S varjoon.

Vierailija
12/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hämmästyisi, jos A olisi impotentti.

Vierailija
13/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah onneks joku muuki on samaa mieltä noista ei niillä oo kyl mitää uutisoitavaa

Vierailija
14/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee Akista ja Ritasta kuva, että oikeasti heillä on ihan sairaan tylsää/liian vähän/epätyydyttävää tms. seksiä. Tyhjät tynnyrithän kolisee tunnetusti eniten. Esim. minä olen nutturapäinen ja pitkiin kukkamekkoihin pukeutuva tylsä 4-kymppinen nainen ja puolisoni on samanikäinen, uskovainen mies. Ulospäin vaikutamme varmasti kunnollisen tylsiltä: ei alkoholia, ei tupakkaa, ei kiroilua, ei lävistyksiä eikä tatuointeja, lisäksi asiallinen  ja peittävä pukeutuminen kummallakin, Emme voisi kuvitellakaan pitävämme mitään melua seksielämästämme kenellekään ulkopuoliselle. Varmaan tuttavat ajattelevat, että meillä touhutaan lauantai-iltana saunan jälkeen pimeässä peiton alla, ja sekin vain lähetyssaarnaajassa. Oikeasti ollaan varsinaisia pervoilijoita kahden kesken ja seksielämä on tajunnanräjäyttävää. Ei siitä ole tarpeen huudella, silloin kun se sujuu. 

Vierailija
15/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillähän oli vaikeuksia lapsen saannissa. Jos nyt vähän harjoittelevat, kun ovat saaneet idean päästä kiinni?

Ai tää tulee tänne...

Vierailija
16/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kun Aki avautui mediassa "koskettavasti" lapsettomuudesta. Jo menikös pari viikkoa niin yllättäen Rita raskaana.

Vierailija
17/19 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä niin mauton pari. Ihan juttujensa perusteella kuin sisustusmakunsakin. Se rintamamiestalosta kyhätty mini-McMansion raiskattuine sepelipihoineen on niin omassa luokassaan että on jopa jo irvokas.

Vierailija
18/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rita taitaa olla raskaana kuvasta päätellen (keltainen mekko).

Tässä jutussa vielä erityisesti kehutaan kuinka paljon Aki ja Rita treenaa.

Jutun paidaton kuva Akista näyttää myös siltä että mies on joskus treenannut salilla paljon, mutta lopettanut sen jo aikaa sitten.

Samoin tosiaan Ritan kuva keltaisessa mekossa kertoisi enemmänkin, että nämä keskittyvät treenaamisen sijaan pullansyöntiin.

Sinänsä tietty kenenkään ei tarvitse treenata, mutta itse en ainakaan kehtaisi kehua asialla, jos totuus - joka on helppo nähdä kuvista - on jotain aivan muuta.

Vierailija
19/19 |
21.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi elämän kehuminen on oma juttunsa.

Toinen on jankkaaminen "somessa tulee jatkuvasti treffipyyntöjä, mutta en minä niihin vastaa". Tätä mantraa jankkaavat miltei kaikki pikkujulkkisnaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi