Lue keskustelun säännöt.
Jaa-ha...taas taitaa jäädä ruoan valmistelu mulle.
20.06.2020 |
Eilen graavasin kalat, tein tzazikin, putsasin ja marinoin lihat, pesin perunat, pilkoin ja maustoin kasvikset. Tein kaksi suolaista piirakkaa kun piti tulla muutama tuttava lasilliselle, mut eivät tulleetkaan.
Mitä teki mies? Juu, heitti valmiit kamat grilliin. Lihan kypsymistä vahti paistomittari ja kasviksissa ei mennyt kun vajaa 10min.
Taas oon seissyt keittiössä tänään. Tehnyt silliä ja kakun. Perunat kuorin varmaan minä. Salaatti pitää tehdä vielä ja senkin teen varmaan minä.
Itse en aio tänään syödä lihaa ollenkaan, joten jos huushollin miesväki haluaa lihaa niin voivat ihan itse tehdä.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen kaikissa suhteissa tehnyt yli 90% ruuista. Tuokin arvio on luultavasti vähän alakanttiin. Ei tunnu missään kun tykkään tehdä ruokia. Näyttää ne aika hyvin kelpaavan kun lautasia on moni kaapinut leivällä. Olen ihan vasiten opetellut tekemään monenlaisia kastikkeita. Yksi lyhyempi tuttavuus meni punaiseksi kun sanoin että tuollaisia ääniä kuuluu yleensä sängyssä.
Ymmärrän kuitenkin jos alkaa tympiä aina tehdä. Se ole kuin ilmoittaa että sun vuoro. Netti on täynnä ohjeita jos et muuten osaa. Varsinkaan aikuisia ei ole pakko passata. Lapsetkin osaa vaikka mitä jos niiden antaa tehdä.
M49