Rocky Balboa muuttui viimeisessä elokuvassa mustaksi mieheksi. Mitä tapahtuu seuraavaksi?
Ghostbusters haamujengin miehet jo muuttuivat naisiksi ja James Bondista kuoriutui mustaihoinen nainen. Kuka on seuraava? Indiana Jones, hämähäkkimies vai Batman?
Kommentit (12)
Mulla alkaa olla ideat loppu. Onko sulla lisää ?
Zinc
Naiset omivat miesten kulttuurin koska he eivät itse keksi kuinka nainen voisi olla vahva esikuva.
Mannerheimin keksin tuohon väliin toki, ettei olla vain ulkomailla ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Naiset omivat miesten kulttuurin koska he eivät itse keksi kuinka nainen voisi olla vahva esikuva.
Mä keksisin heti.
Vaikka länkkärin, jossa nainen kesyttää ja laittaa töihin juopon muita ammuskelevan miehen ;)
Zinc
Musta Mannerheim elokuva unohtui listalta. :D
Vierailija kirjoitti:
Mannerheimin keksin tuohon väliin toki, ettei olla vain ulkomailla ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa feministien ongelmia. Sillä välin normaali nainen on vahva ollessaan naisellinen ja kaunis.
Koska Sylvester Stallone vaihtoi ihonväriä?
Tuttu näky mainoksissa. Musta mies ja valkoinen nainen. Turha itkeä vastavetoa joka tulee väistämättä.
Sarjan päähenkilöstä on tullut pelkkä mustan miehen aisankannattaja mutta sä esität ettet huomaa mitään eroa vanhoihin rocky elokuviin nähden. 😂
Vierailija kirjoitti:
Koska Sylvester Stallone vaihtoi ihonväriä?
Eikös Rocky Balboa muuttunut eläkeläiseksi..?
Kuinkahan moni kävisi elokuvissa katsomassa jos Lara Croft muuttuisi pienihinkkiseksi mustaksi mieheksi?
Nainen leikkauttaa itsensä mieheksi voidakseen homoilla.