Teini 14v tyttö sanoo että käyttää rahansa ennemmin koiransa eläinlääkäri käyntiin kun esim.meikkeihin ja laukkuun jota on himoinnut pitkään
Olen vähän ällikällä lyöty koska kyllä meillä on rahaa koiran hoitoon. Tyttö haluaa välttämättä itse maksaa ja itse olla koiransa mukana lääkärissä. Onko normaalia?
Kommentit (18)
On ihan normaalia. Kalliin laukun himoaminen on E P Ä N O R M A A L I A:
Anna maksaa lääkärikäynti ja osta ylläriksi sille se laukku ja meikit.
Olisit ylpeä, tyttösi osaa selkeesti ottaa vastuuta, ja sisäistää jo miten tehdä oikeita valintoja rahan suhteen!
Eräälläkin sitten 1300 euron keikka lääkärillä so what ja urputus sitten muista hankinnoista.
Ehkä tyttö voisi maksaa vain osan laskusta? Fiksu tyttö teillä, mutta tuntuu oudolta, että itse maksaisi kokonaan.
Kuulostaa samanlaiselta kuin minun tytärpuoleni. Sille saa aina väkisin tunkea rahaa tuollaisissa tilanteissa kun ei muuten haluaisi ottaa vastaan.
T: Yks faijapuoli
On normaalia, vaikka ehkä poikkeus nykyaikana. Hienosti tyttö oppinut ymmärtämään vastuunsa jo nuorella iällä, tuollaisia kaikkien eläinten omistajien pitäisi olla.
Merkittävästi fiksumpi tyttö kuin äitinsä. Kenties isältään perinyt fiksuutensa.
Fiksu tyttö. Tottakai mukaan eläinlääkäriin mutta en antaisi nuoren maksaa laskua vaan että säästää rahat tulevaisuutta varten. Hankintoja tulee varmaan tulevaisuudessa, muitakin kuin meikkejä ja kalliita laukkuja.
Ole ylpeä tytöstä ja kerro se myös hänelle suoraan.
Miksi lapsen pitäisi maksaa perheen lemmikin kulut?
Vierailija kirjoitti:
Luepa aloitus. Se lapsi IHAN ITSE HALUAA maksaa ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luepa aloitus. Se lapsi IHAN ITSE HALUAA maksaa ne.
Lapset haluavat harhoissaan kaikenlaista.
Lemmikki on aina perimmältään vanhempien vastuulla, niin koulutuksen kuin hyvinvoinnin puolesta. Vastuuttomat vanhemmat tietenkin antavat lapsensa käytää rahojaan ihan mihin tahansa, vaikka kohde kuuluisi heidän itsensä maksaa.
Aivan mahtavaa että tuollaisia ihmisiä on nykymaailmassa olemassa! 🙂
Ostakaa hänelle meikit ym. jos tarvitsee, sen edestä, mitä olisitte koiraan laittaneet. Jos hän ulkonäöstään välittää; nuoren naien olisi syytä...
ei rahaa kannata säästää, se on kovaa vauhtia menettämässä loputkin arvostaan.
Ihana tyttö teillä!