Onko kaikilla ihana juhannusaatto?
Jos ei, kerro, mikä mättää. Minä autan.
Jos on, kerro onnestasi. Jaetaan kaunista elämää.
Kommentit (12)
Ei ole. Olen masentunut yksinäinen ruma ja tissitön nainen. En ole koskaan seurustellut ja ystäviä ollut viimeksi 13 v sitten. Vihaan elämääni.
Mikäs tässä. Tein hyvää pizzaa ja nyt istun tuulettimen edessä palstailemassa ja kuuntelemassa musiikkia.
Ei ole..naapuritalossa vanhemmat lähtivät mökille ja nuoriso aloitti bileet. Juhannusrauhaa ei ole. Tämä biletys on useana muunakin kesän viikonloppuna,aina kun vanhemmat lähtevät.
Ei.. mun piti lähteä rannalle nauttimaan, mutta jotenkin olin niin väsynyt, että hyvien yöunienkin jälkeen vaan nukuin ja nukuin. Heräsin tuossa tunti sitten ja söin. Nyt ärsyttää kun tässä istun enkä tiedä mitä tekisi. Varmaan suihkussa käyn, mutta entä sitten?
Ihan jees. Putkimies kävi hoitamassa putket kuntoon. Imuroin ja moppasin kunnolla koko talon. Nyt voi taas elää mukavasti.
Tulee kyllä muisto-rikas Juhannus täällä mökillä.
Näin valtavan vesihämähäkin järvessä.
Oli niin iso, että sen jalat ylettäisi koko kämmenen alueelle. Ikinä en ole nähnyt luonnossa niin isoa hämähäkkiä.
Ja toinen tapahtuma oli, kun astuin vahingossa pienen käärmeen päälle laiturilla. Ja voi sitä säikähdyksen määrää. En näyttänyt sattuvan käärmettä onneksi🙂
Helevetin hyvin on mennyt tämä Juhannus.
Hyvää Juhannusta!
On ensimmäistä kertaa suhteessa. Mies joi ennen kaikki juhannukset ja pilasi kaiken. Nyt selvänä ja kysyi aamulla haluanko mennä retkelle luontoon ja grillaamaan. On marinoinut edellisenä iltana kalaa ja kanaa ja paisto patonkia. Olin ???? Kyllä vaan ja kohta lähdetään pyörällä. Outoa, mutta totta. Hän aamulla sanoi, että ei aio muutenkaan juoda enää ja jos käyn kaupassa, niin ei saa ostaa olutta illaksi. Sanoi, että rakastaa minua yli kaiken ja on kiitollinen, kun olen hänen vaimo. Enpä ole kuullut vuosiin hänen sanovan mitään tollasta ja olen hieman hämilläni. Kysyinkin mikäs nyt, niin sanoi, että ansaitset parempaa ja parasta ja olen olllut surkea mies kaikki pitkät vuodet. Jos sallit, niin saanko ajan kanssa näyttää sen ,että olen oikea mies ja se alkaa tästä päivästä. Joo saat näyttää. En vaan oikein edelleekään osaa ymmärtää mitä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
On ensimmäistä kertaa suhteessa. Mies joi ennen kaikki juhannukset ja pilasi kaiken. Nyt selvänä ja kysyi aamulla haluanko mennä retkelle luontoon ja grillaamaan. On marinoinut edellisenä iltana kalaa ja kanaa ja paisto patonkia. Olin ???? Kyllä vaan ja kohta lähdetään pyörällä. Outoa, mutta totta. Hän aamulla sanoi, että ei aio muutenkaan juoda enää ja jos käyn kaupassa, niin ei saa ostaa olutta illaksi. Sanoi, että rakastaa minua yli kaiken ja on kiitollinen, kun olen hänen vaimo. Enpä ole kuullut vuosiin hänen sanovan mitään tollasta ja olen hieman hämilläni. Kysyinkin mikäs nyt, niin sanoi, että ansaitset parempaa ja parasta ja olen olllut surkea mies kaikki pitkät vuodet. Jos sallit, niin saanko ajan kanssa näyttää sen ,että olen oikea mies ja se alkaa tästä päivästä. Joo saat näyttää. En vaan oikein edelleekään osaa ymmärtää mitä tapahtuu.
Retkahtaa lopulta
Surullinen olen nuoren puolesta. On yksinäinen ja ehkä masentunut. En tiedä miten auttaa.
EI, ja asialle ei voi kukaan mitään. Kiitos kysymästä.