Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korjausleikkaus...? Mielipiteitä kaipailen...

09.07.2006 |

Neuvolan lääkäri totesi, että mut on parsittu siten kasaan, että kun normaalisti on yksi reikä tuolla alhaalla niin nyt mut on tikattu niin, että siellä on yksi iso ja yksi pieni vieressä. Voi olla, että se pieni muurautuu umpeen tai sitten ei. Lääkäri sanoi, ettei ollut kovin tyytyväinen tikkaukseen varsinkin kun en vieläkään pysty (2kk synnytyksestä) kauaa istumaan ilman kiristävää tunnetta.

Tuon lisäksi peppureijän ihan vieressä on sellainen pieni uloke, jossa on edelleen haavauma, en tiedä onko se jokin tikattu juttu mikä kiristyessään aukeaa aina uudelleen... en saanut lääkäriltä selkää vastausta siitä... Sen lisäksi olen ollut kolmella antibiootti kuurilla kun valkovuotoa tuppaa tulemaan runsaanlaisesti. Eilen loppui antibiootti kuuri, mutta sama ongelma on edelleen.

Joka tapauksessa sain lähetteen gynekologille, jota tosin vieläkin odottelen ja en kuulemma ainakaan lähiviikkoihin sinne pääse...

Nyt tässä pähkäilen ja pelkään, että kannattaisiko varata aika yksityiseltä gynekologilta vai voinko luottaa Lohjan gynekologiin?

Kannattaako odottaa vai voiko siitä aiheutua vielä enemmän harmia...?

Onko täällä ketään, joka olisi ollut korjausleikkauksessa yli 2 kk synnytyksen jälkeen?

Mua pelottaa niin h...sti... mä en oikeasti tiedä kuinka mun psyyke kestää sen jos olen jälleen kipeä ja verta vuotava :(

Tää synnytyksen jälkeinen toipuminen kun on omalla kohdalla ollut todella hirveää ja tosiaan ei vieläkään täysin ohi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi etkö sinä ole vieläkään kunnossa. :-( Muistan sinut aikaisemmista eppari keskusteluista. Minullahan eppari aukesi vain pinnasta, mutta koko 6cm matkalta. Meni ajan kanssa umpeen. Kesti lähes neljä kuukautta enenkuin parani ja vaati parantuakseen kahdet menkat.

Kannattaa soitella sairaalaan ja kertoa ihan suoraan millainen tilanteesi on. Voi nopeuttaa hoitoon pääsyä. Henkisesti epparinparantumisaika on todella raskas. Ainakin minulla oli. Ja vaikeutti ihan vauvanhoitoa ja normaalia arkea. KUn ei voinut istua kunnolla. JA aina rengas mukana..

Voimia arkeen ja nopeata hoitoonpääsyä! Korjausleikkaus on yleensä hieman hellempi kudoksille kuin epparin teko, joten toipuminen siitä on nopeampaa.

Vähän aiheen vierestä mutta pelkäsin toista synnyttämään mennessä saman toistuvan. Onneksi epparia ei tarvittu ja pieni repeämä mihin tuli 6kpl tikkejä ja se parani täysin alle kahdessa viikossa. On ollut hieman toisenlainen tämä vauva-aika.

Toivottavasti kykenet nauttimaan vauva-ajasta. Minä en esikoisen vauva-ajasta kyennyt nauttimaan. Harmittaa näin jälkeenpäin.

Parane pian!

Lila75, Sini 1v 10kk ja Rosa 4kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla