Poreallas vai palju – kumpi on parempi?
Suunnitelmissa olisi hankkia omaan pihaan ulkoporeallas tai palju.
Kumpi olisi parempi vaihtoehto?
Kommentit (20)
Hlökoht ottaisin paljun. En vielä sellaiseen kotikäyttöön tarkoitettuun porealtaaseen ole törmännyt missä niillä jeteillä olisi minkäänlaista hierovaa vaikutusta.
Jos pelkkä palju, missä vesi seisoo niin halvemmaksi tulee ostaa jokaiselle oma saavi missä istua töröttää.
Mietimme itse samaa, valitsimme paljun. Tyytyväisiä ollaan oltu!
Porealtaat on äänekkäitä. Minusta sellaisessa istuminen ei ole tippaakaan rentouttavaa. Mieluummin kuuntelee luonnon ääniä kuin altaan moottoreiden hurinaa.
Ehdottomasti poreallas. Vaikkei poreominaisuutta edes käyttäisi, niin se on parempi vaihtoehto. Mahtuu enemmän, on mukavampi, vesi pysyy puhtaana ja näyttää kivalle.
Ei kumpikaan.
Minua etoo jotenkin pienet altaat missä monta ihmistä lloittaa itseään. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan.
Minua etoo jotenkin pienet altaat missä monta ihmistä lloittaa itseään. Yök.
No eihän porealtaan tarvitse olla pieni. Meillä porealtaassa on ollut ikinä max 2 ihmistä, vaikka se on 10hlö. Yleensä nautin siitä ihan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Nousukkaiden hommia kumpikin.
Voi kuule kun tietäisit mitä kaikkea ns vanhalla rahalla löytyy ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan.
Minua etoo jotenkin pienet altaat missä monta ihmistä lloittaa itseään. Yök.No eihän porealtaan tarvitse olla pieni. Meillä porealtaassa on ollut ikinä max 2 ihmistä, vaikka se on 10hlö. Yleensä nautin siitä ihan yksin.
Höpöjä. Porealtaat ja paljut on sitä varten, että on syy olla porukalla alasti.
Sain kerran tippurin paljusta, jossa oli samaan aikaan lisäkseni viisi ulkomaa elävää. Tapahtui Temmeksessä. 159
Poreallas. Aina valmis, helppo huoltaa. Koukussa ollaan ja kyllä niitä löytyy hyvällä hieronnalla. Buranan käyttö nollaantunut.
Riippuu millainen piha teillä on ja millaista käyttöä haluatte. Palju on puulämmitteinen, vaatii aikaa lämmittää vesi ja kamina savuttaa lämmittäessä. Häiritseekö savu teitä tai naapureita? Paljun vesi vaatii vaihtoa useammin. Samaa vettä voi käyttää 2 iltaa tai jos käytätte puhdistustabletteja noin viikon. Poreamme on aina valmis käyttöön, vedenpuhdistus on sisäänrakennettu ja lisäksi klooritabletti noin kerran viikossa. Veden vaihto noin 6 kk välein. Poreet ovat äänekkäitä, mutta niitä ei tarvitse käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kumpikaan.
Minua etoo jotenkin pienet altaat missä monta ihmistä lloittaa itseään. Yök.No eihän porealtaan tarvitse olla pieni. Meillä porealtaassa on ollut ikinä max 2 ihmistä, vaikka se on 10hlö. Yleensä nautin siitä ihan yksin.
Höpöjä. Porealtaat ja paljut on sitä varten, että on syy olla porukalla alasti.
Meinasinkin kutsua naapurin juhannuspaljuilemaan....
Vierailija kirjoitti:
Sain kerran tippurin paljusta, jossa oli samaan aikaan lisäkseni viisi ulkomaa elävää. Tapahtui Temmeksessä. 159
Kannattiko mennä mokkamunien kanssa samaan altaaseen.
Paljusta saa porealtaan ripottelemalla sinne 36kpl samariiniannoksia.
Vierailija kirjoitti:
Paljusta saa porealtaan ripottelemalla sinne 36kpl samariiniannoksia.
Kiitos vinkistä. Itse olen käyttänyt perinteistä hernerokka-keinoa, mutta ei sitä aina jaksa syödä kun haluaa poreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nousukkaiden hommia kumpikin.
Voi kuule kun tietäisit mitä kaikkea ns vanhalla rahalla löytyy ;)
Tunnen kyllä piirini.
9/ 19
Paljuja, jacuzzeja eikä poreammeita löydy keneltäkään.
Vanha raha ui meressä ja soutaa soutuveneillä.
No eikö paljujakin saa poreominaisuudella. Jos nyt haluaa molemmat.