Te jotka siirryitte tilaamaan ruoat verkkokaupasta koronan vuoksi, vieläkö tilaatte verkkokaupasta vai
Kommentit (21)
Teen kerran viikossa tilauksen isoon markettiin, ison perheen viikon ruokaostosten tekemisessä joutuu kuitenkin sen verran pitkään kaupassa pyörimään että mieluummin vielä näin. Pienestä lähikaupasta haetaan sitten viikon mittaan jotain täydennystä.
Tällä viikolla rupesimme taas käymään itse ostoksilla. Nettiostaminen olisi ihan mukavaa vieläkin, mutta ne kustannukset menee yli kipukynnyksen.
Tuoretuotteet haen itse kaupasta noin kerran viikossa, mutta kaiken muun tilaan verkkokaupan kautta kerran/kaksi kuussa. Ihanan helppoa <3
Tunnen oloni kyllä vähän hölmöksi, etten tajunnut helpottaa elämääni jo ennen koronaa eli entiseen en aio todellakaan palata.
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla rupesimme taas käymään itse ostoksilla. Nettiostaminen olisi ihan mukavaa vieläkin, mutta ne kustannukset menee yli kipukynnyksen.
Paljonko teidän kauppa veloittaa noudosta/kotiinkuljetuksesta?
Muutimme mökille kun koulu siirtyi lähikouluksi.
Täällä käymme kaupassa kerran viikossa. Riskiryhmäläisten tunnilla.
Jatketaan tilauksia. Ei koronan vaan kätevyyden vuoksi!
Vierailija kirjoitti:
Jatketaan tilauksia. Ei koronan vaan kätevyyden vuoksi!
Sama. Mies noutaa ostokset samalla, kun tulee töistä. Siis 2 kertaa viikossa, ei useammin.
Toimi niin huonosti, sivut tukossa, maksaminen ei onnistunut, kerralla meni liikaa rahaa, toimitukset viikon päähän. Joskus piti yöllä varmistaa että saa edes tilauksen läpi.
Ja välillä tuli ihme tuotteita ja joskus oli jäänyt pois tuotteita. En tilaa enää, huomattavasti nopeampaa käydä kaupassa ja ostaa mitä haluaa eikä sitä minkä keräilijä päättää että haluat.
Huonot kokemukset prismasta.
Vierailija kirjoitti:
Toimi niin huonosti, sivut tukossa, maksaminen ei onnistunut, kerralla meni liikaa rahaa, toimitukset viikon päähän. Joskus piti yöllä varmistaa että saa edes tilauksen läpi.
Ja välillä tuli ihme tuotteita ja joskus oli jäänyt pois tuotteita. En tilaa enää, huomattavasti nopeampaa käydä kaupassa ja ostaa mitä haluaa eikä sitä minkä keräilijä päättää että haluat.
Huonot kokemukset prismasta.
Meidän Prismassa ainakin on vähentynyt verkkokaupan kysyntä niin paljon, että maanantaina olisin saanut keräilyn jo heti seuraavalle päivälle. Mutta me on tehty koko ajan siten, että tilataan viikon päähän tilaus ja aina keräilyä edellispäivänä sitten päivitetään vain ostoskoriin tarvittavat tuotteet. Nytkin siis on kaksi avointa tilausta: huomiselle ja maanantaille. Tänään päivitetään huomisen tilaukseen juhannussapuskat.
Ja jossain välissähän oli kaupoissakin kamalia puutteita joissain tuotteissa, joten se selittää varmaan ainakin osan poisjäänneistä tai korvaamisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nouto 6,90 e ja kotiinkuljetus 12,90 e.
Mekin päätettiin jatkaa verkkotilaamista. Noin 2 kertaa kuussa. Erityisesti painavia tuotteita tilaamme kun se helpottaa omaa elämää (kivennäisvesi, kuivatavara ym). Tuoretavaraa käymme hakemassa. Yleisesti vaikuttaisi että ruokakulut ovat hieman pienentyneet, tarkoittanee että heräteostoksia tulee tehtyä vähemmän.
Tilaan edelleenkin verkkokaupasta kotiinkuljetuksella. On sen verran kätevää, että en aio enää asioida myymälöissä lainkaan. En siis koronan jälkeenkään.
Aion jatkaa verkkokauppatilauksia kotiinkuljetuksella. Äärimmäisen kätevää ja ennen kaikkea aikaa säästävää.
Niin kauan kuin etätyöt jatkuvat, tilaan edelleen netistä, kun ei ole väliä, mihin aikaan työpäivän aikana ruoat toimitetaan. Todennäköisesti jatkan syksylläkin, jos saan ajoitettua vain tilaukset niin, että osuvat etäpäivälle. On tämä vaan ollut niin mukavaa ja leppoisaa, kun saa kaikessa rauhassa miettiä, mitä tilaa, täydennellä tilausta vielä tarvittaessa ja sitten vain odottaa, että joku kantaa tavarat ovelle. Itse sentään pitää vielä kaappeihin laittaa ja valmistaa. Mutta on tullut syötyäkin sekä terveellisemmin että etenkin monipuolisemmin, kun on oikeasti ehtinyt rauhassa tutkailla vaihtoehtoja ja miettiä, mitä ensi viikolla laittaa, sen sijaan, että juoksisi työpäivän jälkeen tai viikonloppuna kaupan läpi ja lappaisi kärryyn niitä samoja tavaroita samoista paikoista rutiinilla.
Mä olen kaupassa töissä ja musta on hauskaa, kun työkaverit tai kauppias tuo mulle tavarat kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3,99 € ovelle kuljetettuna. Kolmelle täysikokoiselle ihmiselle ja kahdelle lemmikille kun tilaa, niin kerran viikossa tilaamalla saa aina menemään yli korkeimman hintarajan eli 120 €, jolloin kuljetus on enää alle 4 €. Tilaus pitää tehdä viimeistään kaksi päivää aiemmin (eli jos haluaa perjantaille, pitää tilata ke). Näin siis Kauppahalli24:ssä, jossa alkuruuhkan jälkeen toimituksen on aina saanut tilauksesta kahden päivän päähän haluamalleen aikavälille.
vieläkin tilaan nettikaupasta, 10 min sitten tuli toimitus. Ei tarvitse mennä hikoilemaan näillä helteillä kauppaan ja raahata ostoksia kotiin. säästän myös rahaa. vaikka kotiinkuljetus maksaakin, mutta niin maksaa myös kulkeminen kauppaan + sitten vielä aika, joka menee omien ostosten keräilyyn ja tuotteiden paikantamiseen. käydään vain irtokarkit ostamassa paikanpäältä ja kun kerran vuodessa nautitaan jotain alkoholipitoista, niin nekin. nyt on tuossa minulle juhannukseksi yksi vehnäolut ja miesystävä taisi ottaa jotain uutta erikoisolutta, en katsonut tarkemmin. aion pysyä tässä shoppailutavassa. toivon vain, että mansikatkin saa sitten tilattua kotiinkuljetuksena
Vierailija kirjoitti:
vieläkin tilaan nettikaupasta, 10 min sitten tuli toimitus. Ei tarvitse mennä hikoilemaan näillä helteillä kauppaan ja raahata ostoksia kotiin. säästän myös rahaa. vaikka kotiinkuljetus maksaakin, mutta niin maksaa myös kulkeminen kauppaan + sitten vielä aika, joka menee omien ostosten keräilyyn ja tuotteiden paikantamiseen. käydään vain irtokarkit ostamassa paikanpäältä ja kun kerran vuodessa nautitaan jotain alkoholipitoista, niin nekin. nyt on tuossa minulle juhannukseksi yksi vehnäolut ja miesystävä taisi ottaa jotain uutta erikoisolutta, en katsonut tarkemmin. aion pysyä tässä shoppailutavassa. toivon vain, että mansikatkin saa sitten tilattua kotiinkuljetuksena
ja kuljetus maksoi 9,90, sain kuljetuksen seuraavalle päivälle tilauksen tekemisestä
pakko kehua citymarketin kotiinkuljetuspalvelua. Jokaikinen kerta, kun olen sieltä tilannut, on mukana ollut jotain ylimääräistä. näytepakkauksia lähinnä, mutta on aina kiva yllätys, kun löytää laatikoista jotain extraa. Kerran oli pussillinen jotain uutta pakastevihannesta. Ei varmaan ole pysyvä ilmiö, koska eivät siitä mainosta missään, mutta kuitenkin.
Joo, käyn.