Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parin vuoden päästä täytän 50v

Vierailija
16.06.2020 |

Miten te sukulaiset ja ystävättömät olette juhlineet 50v synttäreitä? Lisäksi kun ei ole mitenkään rikas.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sukulaisia ja ystäviäkin mutta ei tulisi mieleenkään juhlia viisikymppisiä. Miksi helvetissä juhlisin?

Vierailija
2/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sukulaisia ja ystäviäkin mutta ei tulisi mieleenkään juhlia viisikymppisiä. Miksi helvetissä juhlisin?

Monet juhlii ja olisi kiva jotenkin juhlia mutta eipä sitä oikein keksi mitä tekisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet juhlii ja olisi kiva jotenkin juhlia mutta eipä sitä oikein keksi mitä tekisi.

Vierailija
4/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ravintolassa syömässä pitkän kaavan mukaan, sen jälkeen kiertelin kaupungilla, shoppailin itselleni kaikkea kivaa, menin kotiin ja nautin puhtaasta ja siististä asunnosta (lapset olivat juuri muuttaneet omilleen) ja illalla menin elokuviin valtavan karkkisäkin kanssa =)

Vierailija
5/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ravintolassa syömässä pitkän kaavan mukaan, sen jälkeen kiertelin kaupungilla, shoppailin itselleni kaikkea kivaa, menin kotiin ja nautin puhtaasta ja siististä asunnosta (lapset olivat juuri muuttaneet omilleen) ja illalla menin elokuviin valtavan karkkisäkin kanssa =)

Ihanat synttärit <3

Vierailija
6/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaiset ei kiinnosta, mutta kutsuin ystävät Espanjan aurinkorannikolle omakustannuksella juhlistamaan 50-vuotispäiviä. Siellä tarjosin omaan piikkiin juhlaillallisen ravintolassa täydellä menulla ja juomilla. Hauskaa oli!

Vierailija
7/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin täytän 50 parin vuoden päästä. En todellakaan aio juhlia ainakaan sukulaisten ja ystävien kanssa millään tavalla. Inhottaa ajatuskin olla huomion keskipisteenä. Todennäköisesti tilaan hyvää ruokaa kotiin ja vietän rauhallisen illan omassa seurassani syöden ja viiniä lipittäen.

Vierailija
8/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juhlinut. Ostin itselleni ihan tajuttoman kalliin lahjan josta on iloa vieläkin.

Vierailija
9/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni veivät minut syömään täyttäessäni 50 vuotta. Töihin vein suolaista ja makeaa syötävää.

Muuten oli kuin päivä muiden joukossa.

Vierailija
10/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin. Ahdistaa hitokseen. Koko elämä mennyt.

Vierailija
11/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Ahdistaa hitokseen. Koko elämä mennyt.

Pyh. Mahtavan seesteinen olo, ei tarvitse pingottaa töissä tai suhteissa ollenkaan (olen kyllä naimisissa), nautiskelee vaan. Keskittyy omaan hyvinvointiin terveyden ym. kannalta. Minä ainakin nautin!

Vierailija
12/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 50 v muutaman viikon päästä. Tarkoitus oli olla jossain päin Eurooppaa, mutta nyt juhlitaan perheen kesken kotimaassa. On vuokrattu mökki parin ajotunnin päästä kotoa  ja juhla-ateria tilataan paikalliselta yrittäjältä. Tuetraan näin kotimaan matkailua.. 

Vierailija
13/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin itselleni Mersun ja flyygelin.

Vierailija
14/14 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole pienintäkään mielenkiintoa alkaa järjestellä minkäänlaisia juhlia. En halua olla keskipiste, juhlakalu😨. Mieluummin menen vaikka ulkomaille🌴tai risteilylle⛴️ syntymäpäivän ajaksi. Joku miellyttävä matkakohde🗼,läheiset matkaseurana. Rentouttavaa ja mukavaa tekemistä, itsensä hemmottelua 💆 ja yhdessäoloa🏄. Juhlapäivänä täytekakkupala jossakin viehättävässä kahvilassa, illallinen hyvässä ravintolassa ja lasillinen kuohuviiniä tai hyvä drinkki🍹. Siinä se. Sukulaisille ja ystäville ilmoitan lähteväni matkoille, ja että mukaan voi tulla omakustanteisesti, tarjoan kyllä kakkukahvit 🍰 paikan päällä. Eri kokoonpanoissa on juhlittu vuosien varrella, ja mukavia muistoja on jäänyt. Minäkään en rahassa ryve, mutta alan säästämään hyvissä ajoin matkaa varten.