Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Sara Parikka kerää haittakasvi lupiinia Instagramissa

Huomasin vaan
15.06.2020 |

Haittakasvi lupiini

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kukkia. Ei se haittakasvina sen kauneutta poista.

Vierailija
2/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sitäkö ei mielestäsi saa kerätä (ilmeisesti maljakkoon?), kun se on haittakasvi? Meidän tontilla kasvaa vaikka kuinka paljon lupiinia, kyllä mä kerään niitä maljakkoon, vaikka yritetään saada lupiineja aisoihin. Kauniita ne on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerää kukat pois, niin ne eivät tee siemeniä?

Vierailija
4/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että sinun kannattaa kysyä asiaa Saralta itseltään. Me emme voi tietää sitä, koska emme osaa lukea hänen ajatuksiaan. 

Vierailija
5/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöreä otsa syynä.

Vierailija
6/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villejä lupiineja!

Vierailija
7/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole koskaan kitkenyt kasvimaata? Sama idea tuossa lupiinien keräämisessä. Kitketään pois niin eivät pääse leviämään enää lisää. Täälläpäin lupiinien repiminen jopa työllistää ihmisiä. 

Vierailija
8/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöreä otsa syynä.

Onko itselläsi soikio? Vaiko neliö? Vaiko kenties kolmio, jossa kolmion terävin kulma ylhäällä🐽

Vierailija
9/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitähän pitäisi kerätä maljakkoon niin eivät jää ulos siementämään.

Vierailija
10/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreä otsa syynä.

Onko itselläsi soikio? Vaiko neliö? Vaiko kenties kolmio, jossa kolmion terävin kulma ylhäällä🐽

Oli minkä mallinen tahansa, varmaa on se, että siellä otsan takana tuolla kirjoittajalla on vain kyltti "tyhjää tilaa vuokrattavana". 

Vierailija
11/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreä otsa syynä.

Suora otsa kuten normaaleilla ihmisillä. Ainoastaan alieneilla on pyöreä otsa ja hiusraja alkaa puolesta välistä päätä. Tällaisiin friikkeihin ja heidän parvekekasveihin ei ole mitään luottamista!!

Vierailija
12/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan ihan hirveää allergiaa lupiineista. Kerran keräsin maljakkoon keittiön pöydälle ja meinasin tukehtua vähän ajan päästä. Jostain myöhemmin luin, että ovat tosi allergisoivia. Kauniitahan ne tosiaan ovat, vaikkakin näköjään monella tapaa haitallisia.

Vierailija
13/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreä otsa syynä.

Suora otsa kuten normaaleilla ihmisillä. Ainoastaan alieneilla on pyöreä otsa ja hiusraja alkaa puolesta välistä päätä. Tällaisiin friikkeihin ja heidän parvekekasveihin ei ole mitään luottamista!!

Normaali sinusta ei saa tekemälläkään. Normaalit ihmiset, kun eivät mollaa toisia ulkoisista piirteistä, joille he eivät itse voi mitään. Eivätkä kyllä muistakaan piirteistä. 

Vierailija
14/14 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöreä otsa syynä.

Normaali sinusta ei saa tekemälläkään. Normaalit ihmiset, kun eivät mollaa toisia ulkoisista piirteistä, joille he eivät itse voi mitään. Eivätkä kyllä muistakaan piirteistä. 

Jaa. Minun mielestäni tällä palstalla ei muuta tehdäkkään kuin keskustella ulkonäköasioista.