Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi alastomuutta pelätään tai arvostellaan? Kesällä saa olla bikineissä, mutta pepun näkyminen

Vierailija
15.06.2020 |

shortsien alta on pahasta? Miksi? Miksi naisia arvostellaan, jotka ovat sinut vartalonsa kanssa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisista tehdään helposti objekteja,joita voi rauhassa arvostella ja kehua ikään kuin heillä ei olisi aivoja ollenkaan. Niinpä arvostelijat eivät usein tajua sitä, että jokainen pukeutuu niin kuin tykkää.

Vierailija
2/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinit voi olla rannalla, ei muualla. Pepun näkyminen shortsien alta kaupungilla on mautonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei bikineissä missä ihmisten ilmoilla tahansa heiluta.

Vierailija
4/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää typerältä

+

bikineissä ollaan yleensä uimarannalla tai jossain altaalla. Per.sesortseissa mennään sitten ympäri kyliä, aivan kuin olisi normaalia kulkea perskannikat paljaana julkisilla paikoilla.

Vierailija
5/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se miesten paidattomuuskaan sen hyväksyttävämpää ole. Uikkarit kuuluu rannalle, julkisilla paikoilla asiattoman ja mauttoman näköistä.

N22

Vierailija
6/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmalla lyhyissä shortseissa oleminen ei ole mitenkään mautonta. 

Vierailija
7/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta kaikki saa pukeutua niin kuin haluaa. Näille, miksi naisia arvostellaan - yritäpä miehenä laittaa sellaiset perseshortsit ja katotaan, onko kellään mitään sanomista. 

Vierailija
8/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo kauhisteli toisessa ketjussa, kuinka naisten kesämekoista näkyy läpi. Luulen, että suomalaisissa on joku geneettinen vika: Aina arvostelemassa ja haukkumassa muita. Muualla, esim Virossa naiset kantavat itseään näyttävästi ja tyylikkäästi. Suomalaiset ei vaan osaa. 

Vierailija
9/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä voi olla et jonku pylly näkyy? Itseäni se ainakin vaan piristää.

Vierailija
10/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku jo kauhisteli toisessa ketjussa, kuinka naisten kesämekoista näkyy läpi. Luulen, että suomalaisissa on joku geneettinen vika: Aina arvostelemassa ja haukkumassa muita. Muualla, esim Virossa naiset kantavat itseään näyttävästi ja tyylikkäästi. Suomalaiset ei vaan osaa. 

Mutta monista naisten vaatteista kyllä näkyy läpi! Mekoista, paidoista, varsinkin vaaleista. Olisi kiva ostaa vaaleita vaatteita mutta en halua läpinäkyviä vaatteita.

Vierailija
11/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyli on aika kaukana jos perse näkyy ja edestä paistaa kamelinvarvas ja paita puuttuu kokonaan.

Vierailija
12/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualla maailmalla lyhyissä shortseissa oleminen ei ole mitenkään mautonta. 

Sitten et ole Suomea pidemmällä käynyt.

Vierailija
13/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas en voi käsittää miksi sitä peppua tissejä ja kohta varmaan haaraväliäkin pitää esitellä joka paikassa? Miksi se on kamalaa pitää vaatteita päällä?

Vierailija
14/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljas pinta on naisille paljon sallitumpaa kuin miehille.

Naisilla jopa narustringit hyväksytään.

Jos mies ottaa paidan pois niin kauhistellaan.

Vierailija
15/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei haittaa perskannikoiden näkyminen yhtään missään mutta se vähän häiritsee että vako näkyy rannalla tai uimahallissa. Kannikat on vaan ihoa ja lihasta sekä mahdollisesti läskiä siinä missä vaikka käsivarretkin. Persvako on kuitenkin vähän liikaa...

Vierailija
16/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisellisesti pukeutuva nainen. Hoikka, siro ja muodokas. Huvittaa kun pukeudun ihonmyötäiseen mekkoon, sukkahousuihin ja korkokenkiin, saan välillä neli-viisikymppisiltä naisilta pitkiä, halveksivia katseita. Tänäänkin metrossa yksi nainen tuijotteli niin pitkään, että tahallani hymyilin hänelle ja hän käänsi heti katseen pois kylmästi.

Mikä kumma siinä on, että mummot ja nuoret naiset eivät samalla tavalla katso halveksien? Mutta juuri ne meikittömät, epänaisellisesti pukeutuneet keski-ikäiset naiset halveksivat naisellisesti pukeutuneita??

Antakaa naiset eri kukkien kukkia! En minäkään tuijottele tai katso halveksien, meikittömiä, lyhyt tukkaisia ja epänaisellisesti pukeutuneita naisia. Miksi siis halveksutaan naisellisesti pukeutuneita.

Ja ihan turha väittää, ettei tällaista tapahdu, olen niin monta kertaa nähnyt niitä katseita. Ja juurikin silloin jos päälläni on minihame ja korkokengät tai ihonmyötäinen mekko.

Vierailija
17/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakarvat jos roikkuu nivusten alapuolella,siinä sitten kaupan kassajonossa joku ihmeen syyhykohtaus yllättää..aletaan raapia persettä ja munia...niin siinä muuten alkaa helposti käyrä nousemaan ja erektio sykkimään...Näin se menee tää homma,hei!

Vierailija
18/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se miesten paidattomuuskaan sen hyväksyttävämpää ole. Uikkarit kuuluu rannalle, julkisilla paikoilla asiattoman ja mauttoman näköistä.

N22

Kyselin tätä jo viikko-pari sitten, että missä ihmeessä te näette jatkuvasti niitä paidattomia miehiä? Mä en ole nähnyt vuosikausiin yhtäkään.

Vierailija
19/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nudistirannalla saat olla vaikka alasti, mutta jos linnan jatkoilla vedät kannut tiskiin, se on aika vulgaaria

Vierailija
20/22 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta kaikki saa pukeutua niin kuin haluaa. Näille, miksi naisia arvostellaan - yritäpä miehenä laittaa sellaiset perseshortsit ja katotaan, onko kellään mitään sanomista. 

Kerro jooko mitä luulet, että tapahtuisi, jos miehet kävelis ko.shortsit päällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan