Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko laihtua

Vierailija
15.06.2020 |

Kävin verikokeissa ja labran täti kysyi menenkö tämän jälkeen neuvolaan... Olin ihan että wtf! Hitaasti ymmärsin, että luuli kai isosta mahastani, että odotan vauvaa. Kuopus on 16v joten olisi aikamoinen pommi, jos vielä yli nelikymppisenä raskautuisin.

Minua siis luullaan odottajaksi, koska ylipainoa on 25 kg ja se on kertynyt mahaan. En kyllä odottaessanikaan painanut näin paljon eli pakko onnistua tällä kertaa. Haluan normipainoni takaisin!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vain hommiin. Itse olen nyt laihtunut 10kg ihan vain sietämällä nälkää ja pätkäpaastoilemalla. Ei siihen muu ole auttanut, kaikkeen tottuu kyllä. Tsemppiä!!

Vierailija
2/9 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vain hommiin. Itse olen nyt laihtunut 10kg ihan vain sietämällä nälkää ja pätkäpaastoilemalla. Ei siihen muu ole auttanut, kaikkeen tottuu kyllä. Tsemppiä!!

Kiitos! Ajattelin syödä iltapalan kuudelta ja sitten vasta aamupäivällä jotain, yksi pieni lämmin ruoka eikä muuta. Ei enää jäätelöitä eikä sipsejä ikinä! Tästä se lähtee ja katotaan onko minusta mihinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio syödä enää koskaan! Jee tästä se lähtee!

edit. tunti myöhemmin. Täällä pitseriassa ollaan :(

Vierailija
4/9 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ateriavälit 2-3h, ateriakoot, salaatit ja kasvikset,-marjat osaksi, veden juonti.

Vierailija
5/9 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se usein menee. Mutta huomenna uusi päivä ja uudet yritykset. Tsemppiä!!!

Vierailija
6/9 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se usein menee. Mutta huomenna uusi päivä ja uudet yritykset. Tsemppiä!!!

En kirjoittanut tuota. Olen ap joka ei ole sortumassa tällä kertaa.

Vierailija
7/9 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ateriavälit 2-3h, ateriakoot, salaatit ja kasvikset,-marjat osaksi, veden juonti.

Napostelulla ei painoa hallita.

Vierailija
8/9 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos! Ajattelin syödä iltapalan kuudelta ja sitten vasta aamupäivällä jotain, yksi pieni lämmin ruoka eikä muuta. Ei enää jäätelöitä eikä sipsejä ikinä! Tästä se lähtee ja katotaan onko minusta mihinkään.

Pätkäpaasto on ok, mutta ei silti pidä syömättä olla syömäaikana. Et pärjää yhdellä pienellä aterialla.

Vierailija
9/9 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä, ap. "Ei enää ikinä mitään herkkuja, vain yksi pieni ruoka päivässä." Siinä on katastrofin ainekset kasassa. Jaksat tuota ehkä viikon, sitten mässäilet senkin edestä. Lopeta pelleily. Äärimmäisyyksiin menemällä et saa pysyvää muutosta aikaa.