Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa äidin nauttimat aineet alkavat kulkeutua istukan läpi sisiköön?

08.07.2006 |

Tein muutama päivä sitten positiivisen raskaustestin ja nyt minua vaivaa se, että olen (tietämättä, että olen raskaana) nauttinut muutaman kerran alkoholia ja ottanut muutaman särkylääkkeen. En ole ihan varma, missä vaiheessa raskauteni on nyt, koska kuukautiset ovat olleet epäsäännölliset. Alussa kuitenkin, olen nyt viikoilla 4-6. Alkoholia olen siis nauttinut myöhäisintään viikolla 5 ja aikaisintaan ennen kiinnittymistä. Onko syytä huoleen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä, ettei ennen kiinnittymistä nautittu alkoholi haittaa, mutta entä sen jälkeen siinä vaiheessa, kun ei vielä tiedä olevansa raskaana esim. vk 4? Vastatkaa, jos on tietoa!

Vierailija
2/4 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskallan sanoa, että ei haittaa millään lailla. ehkä jos olisi juonut itsensä lähelle myrkytystilaa, voisi olla vaaraa, mutta minulle ainakin sanottiin 6. viikolla kun (yllätys)raskaus ilmeni, ettei muutamasta humalasta ole varmasti ollut haittaa. alkoholi vaurioittaa sikiötä vain jos sitä nauttii jatkuvasti.

en usko että sinun tarvitsee olla lainkaan huolissasi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huojentavasta vastauksestasi! Mutta mitenkähän nuo särkylääkkeet? Panadoliahan saa otaa raskausaikana, mutta minä olen syönyt myös Ibumax 400mg. (Tosin vain yhden sellaisen... olenkohan vähän hermoheikko...)

Vierailija
4/4 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon seurannu tästä kalenterista vähän edistymistä..siinä sanotaan, että viikolla 6 istukka alkaa kehittyä..

http://www.liberovaipat.fi/Pages/Pregnant/CalendarDefault.aspx?id=2980

Onnea odotukseen! =)