Oltiin mieheni kanssa useita tunteja ulkona. Miehellä paloi käsivarret, mutta minulla ei. Miksi?
Miehelläni on vähän tummempi iho kuin minulla. Oltiin sama aika ulkona ja miehen kädet punertui ja seur päivänä olivat muuttuneet ruskettuneiksi. Minulla ei käsiin tarttunut aurinko yhtään, ei edes palanut. Minulla on tosi vaalea iho. Ainoa paikka mikä minulla palaa on jakaus hiuksissani.
Osaako joku kertoa miksi näin?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Huh, miten noin moni suomalainen kuuluu tuohon 3. ryhmään? Luulisi että täällä olisi enemmistönä 2, 1 ja vasta sen jälkeen 3. Itse taidan kuulua ryhmään 2, koska rusketun kyllä mutta siihen vaaditaan useita auringossaoleilukertoja. Nyt aikuisiällä en ole juurikaan auringossa ollut, mutta lapsuuskuvissa olen ollut aika hyvässä brunassa verrattuna tähän kalkkunaihoon mikä minulla nyt aikuisiällä ollut.
Miehelläni on tummanruskeat hiukset, harmaat silmät ja kehon karvoitus lähes mustaa. Hän taitaa kuulua ryhmään 4. Ihanan värinen iho hänellä kun ruskettuu (olen aina tykännyt tummista piirteistä suomalaisilla miehillä).
Ap
https://yle.fi/uutiset/3-9726479