Miksi ruskettuminen lisää niin paljon miehen viehätysvoimaa?
Mun mies näyttää niin hyvältä, kun se on ruskettunut. Näyttää kuin olisi eri mies.
Kommentit (16)
Tottakai ruskettunut ihminen näyttää hyvältä.
Sama monilla naisilla. En tiiä miksi. Varsinkin vaaleilla se kai korostaa sinisiä silmiä kivasti. Muuten on haljun ja värittömän näköinen. Ylipainoisilla hoikentaa.
Jokin kummallinen alkukantainen näkemys, että olisi terveemmän oloinen, vaikka epäterveellistähän se rusketus on. Saa hormonit hyrräämään kun munasarjat ajattelee että tulee terveitä ja vahvoja lapsia.
Tästähän Hankamäki tutkimuksessaan kirjoitti: miehen tumma iho vetää naisia puoleensa. Se on tosiasia, jolle naiset eivät mitään voi.
Itse tykkään vaaleasta ihosta itselläni ja naisella. Paljon mystisemmän näköinen.
Raven kirjoitti:
Itse tykkään vaaleasta ihosta itselläni ja naisella. Paljon mystisemmän näköinen.
Naisella se vaalea iho onkin kaunis ja mystinen. Miehellä ei niinkään.
Mua kiehtoo just se väriero, kunnon kontrasti oman ja miehen ihon välillä. Itse kun en rusketu yhtään, niin kesällä ero on huima!
Vierailija kirjoitti:
Tästähän Hankamäki tutkimuksessaan kirjoitti: miehen tumma iho vetää naisia puoleensa. Se on tosiasia, jolle naiset eivät mitään voi.
Naisen vaalea iho vetää tummia puoleensa. Esimerkkinä Marokko.
Rusketus on elimistön hätäreaktio, jonka tarkoitus on blokata elimistöön tunkeva ulkoinen haitta. Rusketuksen ihannointi on siis vähän sama kuin ihannoisi aivastelua tai yskimistä.
Entäs, jos se onkin oikeasti eri mies?
Vierailija kirjoitti:
Entäs, jos se onkin oikeasti eri mies?
Ei olis näille ihme.
Itse näytän heti paljon timmimmältä rusketuksen kanssa. Lihaksetkin erottuvat paljon paremmin kuin pakastekalkkunan värisenä. Olen nainen.
No sanotaan näin, että rusketustakin voi olla liikaa ;o)
Vierailija kirjoitti:
Rusketus on elimistön hätäreaktio, jonka tarkoitus on blokata elimistöön tunkeva ulkoinen haitta. Rusketuksen ihannointi on siis vähän sama kuin ihannoisi aivastelua tai yskimistä.
Saahan sitä väriä purkista tai suihkusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan sitä väriä purkista tai suihkusta.
Vähän sama kuin pyrkisi keinotekoisesti yskimään tai aivastelemaan?
Tikotiko.