Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On/off suhde

Vierailija
12.06.2020 |

Tässä muutaman vuoden kahtonu läheisen on/off suhdetta. Erottu palattu yhteen monta kertaa. Palattu yhtee ku hankittu yhteinen talo, kihlat ja eläimiä. Viimesimmän eron jälkee oli ihan hullu myllyä ja lemmikitki antoivat pois ja tosi riitaisa. Nyt taas palaamassa yhteen hankittu uusi lemmikki ja vauva tulossa. Nyt alkanu säälimään jo tätä uutta tulokasta kun kattonu vierestä tätä heidän meininkiä.
Onko vaa lapsi taas syy palata yhteen ja lopulta taas erotaan. Onko kellään on/off suhde lopulta toiminut ja alkanut se pitempi aikaimen suhde.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua mietityttää, että eikö heillä ole sen verran itsetuntemusta, että ymmärtävät tuon toiminnan olevan toistuvaa? Että vaikka nyt tuntuu kivalta, niin kohta taas on riita, ja vaikka nyt vihastuttaisi, niin kohta saatetaan kuitenkin sopia. Minusta hyvä ratkaisu tuollaiseen olisi päättää, ettei muuteta yhteen eikä tehdä mitään pysyviä ratkaisuja kuten lapsen hankkimisia. Itse olen todella ailahteleva luonne ja tiedän ettei mihinkään tunnetilaan voi pitemmän päälle "luottaa". Siksi joudun aina toppuuttelemaan innostuksiani ja pitämään pääni, etten vahingossa sitoudu mihinkään/kehenkään liikaa.

Vierailija
2/4 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä jo pitempään jatkunut niin eiköhän tule jatkumaan samalla kaavalla. Pitäisikö oikeasti alkaa miettimään, että parempi eriteillä kun jatkaa samaa rataa.

Ei varmaan ole tulevalle lapsellekaan hyväksi tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän vanhemmiltani. Jatkuvaa riitelyä sai kuunnella ja olivat aina eroamassa. Ei siinä paljos lasten hyvinvointia ajateltu, mutta ovatpahan vaan edelleen yhdessä...

Vierailija
4/4 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme