Mua luullaan jatkuvasti yläasteikäiseksi.nyt riitti käyttäydyn myös sen mukaisesti. T. Mies21
Turha yrittää olla aikuismainen, kun ei se mitään auta. Tänää päätin, että en välitä enää mistään mitään enkä ota vastuuta mistään..
En aio rikkoa lakia tai muutenkaan saattaa itseäni vaikeuksiin, mutta minä aion myös käyttyä sitten mukaisesti, kuin minua pidetään. Tietyssä rajoissa teen niin kuin haluan.
Jos minua ei huvita olla sosiaalinen niin todellakaan en ole.En myöskään enää pyri turhanpäiväiseen aikuismaiseen smaltalkkiin.
Tosiaankaan tästä edes minulta myöskään turha odottoo tietyissä asioissa aikuismaisuutta tai mitään...
Kommentit (22)
Outoa vain, että kun käyttäydyn pentumaisesti niin silloin katsotaan kieroon. Ihan kuin ihmiset vastoisivat kuitenkin, että olen vanhempi kuin mille näytän.
T.ap
Eikös yläaste muuttunut ajat sitten yläkouluksi eli oletko oikeasti M31 tai jopa M41?
En tiedä. Itse olen aina puhunut yläasteesta.
T. Ap ja olen 21v
Aiot siis siis käyttäytyä ihan tavallisen suomalaisen tavoin?
Teinimäinen tylyys ja smalltalkin välttäminen ovat ihan normaaleita kulttuurisia tapoja Suomessa 🙄
Ihan jonneiässä sinä olet muutenkin vielä, turhaan kuvittelet edes olevasi aikuinen.
Ne on varmaan sua paljon vanhempia ihmisiä, jotka luulee sua yläasteikäiseksi. Itse olen 34 ja viiskymppiset luulee usein mua n. 25-vuotiaaksi. Erehdyin jo kuvittelemaan että näytän ikäistäni nuoremmalta, kunnes kerran kauppakasseja kotiin kantaessa samassa talossa asuva lukiolainen hyppäsi oikein kauempaa avamaan mulle ulko-oven ja vielä avasi sen ikään kuin kumartaen kuin kovinkin vanhalle ihmiselle. Häneltä jos olisi kysynyt arvioita mun iästä, niin olisi varmaan veikannut 40+.
Vierailija kirjoitti:
Ne on varmaan sua paljon vanhempia ihmisiä, jotka luulee sua yläasteikäiseksi. Itse olen 34 ja viiskymppiset luulee usein mua n. 25-vuotiaaksi. Erehdyin jo kuvittelemaan että näytän ikäistäni nuoremmalta, kunnes kerran kauppakasseja kotiin kantaessa samassa talossa asuva lukiolainen hyppäsi oikein kauempaa avamaan mulle ulko-oven ja vielä avasi sen ikään kuin kumartaen kuin kovinkin vanhalle ihmiselle. Häneltä jos olisi kysynyt arvioita mun iästä, niin olisi varmaan veikannut 40+.
Öö ei oo t.ap
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. T. Ap
No sullahan on vakavia kehityshäiriöitä jos 21-vuotiaana vielä käyttäydyt kuin pikkulapsi. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
No sullahan on vakavia kehityshäiriöitä jos 21-vuotiaana vielä käyttäydyt kuin pikkulapsi. Ei jatkoon.
Aha ei kine. T.ap
Mua luultiin joskus 20 vuotiaana pahimmillaan joksikin 10-12 vuotiaaksi. Pedofiilit ahdistelivat mua vielä joskus 22 vuotiaana. En tiedä mitä ajatella..🤔 Työelämään vaikuttaa negatiivisesti kyllä.
N23
.