Oon 174cm62kg mies sain tänää taas 3 ihmisen suusta kuulla, että olen liian laiha.
Vanhuksia kylläkin kaikki. Ennen kuin kukaa rupeaa sättimään niin tapasin yhtä vanhaa sukulaista, mutta ulkoilmassa ja pidettiin turvavälit. Näimme kaupingilla pari hänen tuttuaan ja kaikki kommentoivat kysymättä ulkonäköäni...
En tiedä kehtaako tässä enää liikkua shortseissa ja t paidassa :0.
Pitää ilmeisesti alkaa taas lihotuskuurille..
Oon pitkää elännyt ns terveellisesti syönyt miten hyvältä tuntuu eli en liikaa mutta ilmeisesti olen luonnostaan liian laiha..
Kommentit (10)
Joillain on sen mallinen linnun luusto, että massa leviää niin luuston myötäsesti, että näyttää ruippanalle normaalipainossa. Turha lihottaa olet ihan normaali. Lihasmassan kasvatuksesta sen sijaan voisi olla apua..
Joo. Tuntuu olevan hyväksyttävää sättiä hoikkia kun ylipainoisia hyssytellään.
Varsinkin varttuneemmat paukuttaa aika suoraan, mutta se voi liittyä siihen että heidän nuoruudessaan elettiin niukkuudessa ja laihuus jotenkin kytkeytyy pula-aikaan.
Jos olisi on hyvä ja vahva niin älä kuuntele ja pukeudu kuten haluat.
Mun mielestä sulla on oikein terveelliset ja ihanteelliset mutta, ottaisin.
Syö hyvänenaika. 80 kiloa on tuon mittaisella miehellä passeli paino
Vanhemmat sukulaiset marisee mulle kun oon "niin laiha ja siro, sinun pitää syödä enemmän".. Mulla on pituutta 160 ja painoa ehkä 53-55 eli hyvinkin normaali, sukulaiset on melkein kaikki reilusti ylipainoisia.
Ylipaino on se normi nykyään, älä välitä. Tuntuu että ihmisillä ei ole omassa peilikuvassaan tarpeeksi tekemistä kun pitää puuttua muiden ulkonäköön.
Mutta jos sulla on itsellä hintelä olo niin kasvata lihasmassaa ja syö reilusti mutta terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole :D
Älä välitä, miehellä kuuluukin olla matala rasvaprosentti, naisella korkeampi biologisista syistä. Pidän hoikista miehistä ja olen siis nainen.
Me ollaan kaikki erilaisia. Moni ei voi sille mitään, että on laiha tai hoikka. Toisilla paino ei vaan nouse. Ja toiset ei pysty syömään niin paljon kun pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä ole :D
Kyllä se itseasiassa on. Olen lyhyempiäkin miehiä nähnyt kehonkoostumusmittauksessa ja on täysin kuivia kun paino on hieman alle 80kg. Ei tuo ap:n paino sisälöä edes miehelle normaalia lihasmassaa. Pitäisi olla 73-78kg paino vähintään.
Pääsisinpä itse takaisin tuohon painoon. Lukiossa olin tuon painoinen, nykyään aika iso läskiperse ja miestissit.
T: 173/71
P*skaako se muille kuuluu, minkä kokoinen olet. Sitä paitsi olet mun mielestä ihan normaalipainoinen. Suomalaiset ovat vain niin tottuneita ylipainoon, etteivät enää näe mikä on normaalia. Mun poikaystävä painaa pari kiloa sinua enemmän, mutta on 15 senttiä pidempi. Hän on jo liian laiha. Mutta edelleenkin, ei kuulu muille.