Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otatteko aurinkoa kesällä? Käytättekö jotain ruskettavaa?

Vierailija
11.06.2020 |

Otsikossa kysymys tulikin. Itseä vaivaa ihon vanheneminen auringossa mutta itseruskettavien kanssa läträäminen on ärsyttävää ja suihkurusketus kestää max 2 viikkoa. Itsellä ruskeat silmät ja hiukset niin olisi kiva hiukan väriä saada :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aurinkoa. Pelkään ihosyöpää.

Vierailija
2/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mutten jaksa makoilla kun parisen tuntia kerrallaan, hyvin olen kuitenin väriä saanut jo sillä moni kollega kehunut rusketustani. En käytä itseruskettavaa sillä olen allerginen niille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan mutten jaksa makoilla kun parisen tuntia kerrallaan, hyvin olen kuitenin väriä saanut jo sillä moni kollega kehunut rusketustani. En käytä itseruskettavaa sillä olen allerginen niille.

Yök. Missä vielä oikein ihastellaan käristynyttä ihoa?

Vierailija
5/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aurinkoa, vaikka kaikki varmaan niin luulee. Olen tummahipiäinen muutenkin ja aurinko tarttuu niin helposti ihan vain oleilemalla.

Vierailija
6/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihatöissä saan aurinkoa:)

Vierailija
7/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun joskus parvekkeella lukemassa, ja siinä saan rusketusta. En käytä mitään aineita. Rusketun helposti ja nopeasti, enkä koskaan pala.

Vierailija
8/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aurinkoa tai käytä ruskettavia. Ulkona aurinkovoide mahdollisimman isolla suojakertoimella.

Vierailija
9/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aurinkoa enkä käytä itseruskettavia. Aurinkovoidetta käytän ja suojaan itseäni auringolta. Pyrin kuitenkin kesäisin liikkumaan ulkona kohtuudella. Koko rusketuksen palvonta on mielestäni ihan typerää puuhaa.

Vierailija
10/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aurinkoa koska pääsääntöisesti en rusketu ollenkaan. Palan vain. En myöskään käytä itseruskettavia koska lopputulos on yleensä epänormaali ja oranssihtava. No nyt muutoinkin joudun peittämään itseni koska lääkkeeni ei sovellu auringon kanssa yhteen. Olen tottunut elämääni kalkkilaivan kapteenina.

Vierailija
11/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aurinkoa kaiken mahdollisen ajan, suurikertoisimmalla mahdollisella aurinkosuojalla. Käytän myös itseruskettavaa.

Vierailija
12/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringossa makaaminen tuntuu ihanalta ensimmäiset 10 minuuttia, mutta sitten tulee kuuma ja menen varjoon. En käytä aurinkorasvaa, jos olen noin vähän aikaa. Käytän kyllä kasvoille päivävoidetta, jossa on pieni suojakerroin. Aurinkorasvaa yleensä vain etelän lomilla tai kunnon rantapäivillä tms.

En käytä keinorusketusta, enkä usko kemikaalien olevan terveellisiä.

Vierailija
13/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen kirjaimellisesti kalkkilaivan kapteenin näköisenä ympäri vuoden, vältän aurinkoa koska palan heti. Ihonväri on sellainen, että näin vaaleaa meikkivoidetta ei meinaa löytää. :D Varmaan näyttäisin nätimmältä ruskettuneena, mutta ketä kiinnostaa? Ei mua ainakaan!

Vierailija
14/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päivetys riittää, minkä ulkona liikkuessa saa. Miksi pitäisi olla muuta?

Vierailija
15/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se päivetys riittää, minkä ulkona liikkuessa saa. Miksi pitäisi olla muuta?

Kuka on sanonut että pitäisi? :D jokaisella oma mieltymyksensä mutta onhan rusketus nyt nätti ei siitä mihinkään pääse. Onneks itseruskettavatkin on nykyään laadukkaita eikä tule appelsiinin oranssiksi.

Vierailija
16/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aurinkoa maltillisesti. Ensinnäkin siksi, että koen sen rentouttavaksi, toiseksi totuttaakseni ihoni aurinkoon (minulle tulee aurinkoihottumaa, joka häviää kun pikkuhiljaa vietän aikaa auringossa). Kolmanneksi ihoni kaipaa pikkuisen päivetystä sillä olen talvisin lähinnä kalpean keltainen. Tosi ruskeaksi en haluakaan, ainoastaan häivyttää tuon inhottavan kelmeyden. 

Vierailija
17/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betakaroteeniä 15mg huiviin joka aamu. Ei tule tuolla määrällä oranssiksi, vaan saa perusvärin kasvoille. Se riittää hyvin. En erikseen ota aurinkoa.

Vierailija
18/18 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota. Käytän korkean suojakertoimen aurinkorasvaa. Ärsyttää vaan, kun naamasta rusketun heti kun vaan käväsenkin ulkona, mutta jalat ei meinaa ruskettua millään, etenkään pohkeista. En jaksa noilla itseruskettavillakaan lutrailla ja niistä ei koskaan jää luonnollista jälkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi