Koti ikävä ja en halua lähteä minnekään.
Kärsin aina kun ollaan jossain kauempana kotoa. En saa syötyä ja jos ollaan viikko pois niin laihdun aina 3kg koska Kärsin koti ikävästä. Vaikka pääsisin koska vaan pois niin silti. En taida lähteä mihinkään kun inhoan sitä ikävää tunnetta.
Kommentit (8)
Minä olen myös samanlainen! Tykkään olla kotonani, en viihdy muualla. En tykkää matkustaa, reissuilla aina toivon että voi kun olisin jäänyt kotiin. Olen ihan tyytyväinen elämääni näin, en matkustele turhia. Korona-aika on ollut ihanaa kun ei ole tarvinnut selitellä, vaan lääkäriajatkin on saanut suoraan videona!
Voisin olla kanssa vaikka koko loppuelämäni vaan kotona ja hoitaa kahta poikakissaani, mamman pojat!!
Kannattaisiko tehdä asialle jotain? Jos kotisi on niin ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myös samanlainen! Tykkään olla kotonani, en viihdy muualla. En tykkää matkustaa, reissuilla aina toivon että voi kun olisin jäänyt kotiin. Olen ihan tyytyväinen elämääni näin, en matkustele turhia. Korona-aika on ollut ihanaa kun ei ole tarvinnut selitellä, vaan lääkäriajatkin on saanut suoraan videona!
Tuleeko sinulle koti-ikävä lääkärikäynnillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko sinulle koti-ikävä lääkärikäynnillä?
Ikävää lähteä mukavasta kodista jonnekin lääkäriin.
Koti on paras paikka, inhoan kyläilemistä ja ihmisvilinää, ja jotain kamalia etelänmatkoja.
En tykkää käydä kaupassa tai ulkona koska tulee hirvee koti-ikävä.
Lähiomaiseni oli myös tälläinen. Ei mitään vikaa, jokainen saa olla sellainen kuin on. Ei tartte pakottaa itseään matkoille.