Mikä auttaa työhaastattelua edeltävään jännitykseen?
Mikä toimii sinulla? Jännittää tuleva työhaastattelu!
Kommentit (11)
Itse otan puolikkaan 15 mg:n Opamoxin. Toimii hyvin.
Kun päättää ettei mene niin sitten ei jännitä enää.
propral, auttaa osalla fyysisiin oireisiin
Mä varaan aina haastatteluun menemiseen tarpeeksi aikaa, ettei kiire vaan lisää jännitystä. Kun menen julkisilla, niin yleensä matka kestää niin kauan, etyä ehdin siinä matkan aikana jännittää suurimman osan ja olen ihan tyyni, kun pääsen perille. Jos menen autolla, niin silloinkin varaan aikaa ja istun autossa jonkin aikaa rauhottumassa ja siinä se liika jännitys vaan lähtee. Eli en pidä mitään kiirettä, koska muuten hermostuisin siitä, että ehdinkö varmasti ajoissa.
Ainoa haastattelu, jossa en juuri jännittänyt oli sellaiseen paikkaan, mihin en ollut varma halusinko edes. Paikan saaminen edellytti muuttoa ym. hankaluuksia, joten suhtauduin rennosti.
Se onkin ainut työpaikka, minkä olen haastattelun kautta saanut :D
Auttaisiko jos ajattelet, että et tule saamaan tätä työpaikkaa, mutta haastattelukokemuksesta voi olla hyötyä jossain tulevassa työhaastattelussa? Käyt nyt harjoittelemassa haastattelua vain :) Maailmaan mahtuu pieleen menneitä työhaastatteluja, mullakin on niitä takana.
Luen niitä työtodistuksia läpi. "Ai niin, olen tätäkin tehnyt." "Tän homman osaankin tosi hyvin." "Ai mä oonkin tunnollinen ja järjestelmällinen." "Ai niin ja mä osaan ohjelmia x, y ja z." "Teininä tuli oltua kaupan kassalla/siivoomassa/marjanpoiminnassa/ruohonleikkaajana" ja nyt oon päässyt näin pitkälle uralla".
Kunnon ice breaker heti alkuun esim "olen masturboinut jo 10v lähtien"
Näin korona-aikana haastattelu kannattaa aloittaa yskäisemällä. Muistaa vielä vähän yskiä myös haastattelun aikana, niin sen jälkeen se on se haastattelija, jota jännittää enempi.
Ei mikään. Sitten kun on useampia takana, ei enää jännitä.