Korona testi? Sattuuko
Jos ootte käyny koronatestissä, sattuuko se? Rupeeko nenä vuotaan verta sen jälkeen?
Kommentit (13)
Donald Trump on kertonut uudemman testin tuntuvan miellyttävältä. Hänelle on tehty molemmat testit.
Keljulle tuntuu mutta ei varsinaisesti satu. Silmistä vuosi vesi ja nenää kutitti ja kihelmöi hetken sen jälkeen mutta ei ollut veren vuotoa. Nopea toimenpide, ei tarvitse kauan kärsiä.
Aivastelin viikon kun mulle aikanaan tungettiin sellainen vanupuikko nenään, tuntuu TODELLA vitt:umaiselta 😳
Testaa, tunge vanupuikkoa vähän liian syvällä (älä itse nieluun asti). Saat osvittaa.
Jos on tosi kuivat limakalvot voi vertakin jonkin verran tulla. Sattuu tai ainakin tuntuu epämiellyttävälle, riippuu ihan siitä missä kunnossa se nenä/nenänielu on.
Ei tunnu miltään. Otin 2 kpl paratabsin puoli tuntia ennen.
Rauhoitu ja hengitä.
Odotin kipua ym.ei mitään.
Ei tuntunut edes inhottavalta.
Pettymys.
Jos otetaan nielusta niin ei satu. Eikä muuten löydy koronaakaan, kun tulee vääriä negatiivisia.
Mulla on nenä murtunut ja rustottunut tuolta vähän niin on ahtaat paikat. Niin vähän jännittää jos tulis tarve mennä että miten se tikku menee siitä läpi. Se pelkkä nielusta otettava näytekin on kauhee =D
Minä joudun päivittäin laittamaan nenän sieraimiin topsipuikolla rasvaa kun on ahtaat sieraimet ja aina nenä tukossa. Ei tunnu miltään. Mutta kun kävin korona testissä ja se pitkä puikko työnnettiin sieraimeen sattui että vesi silmistä valui. Eikä kokeen ottaja saanut sitä näytetikkua tarpeeksi syvälle. Kokeili toisesta sieraimesta ja sama juttu. Ei onnistunut. Loppupäivän valui veri nokasta. En ole ollenkaan kipuherkkä minulla on korkea kipukynnys, mutta tätä koetta kynnys ei kestänyt.
Nielusta otettuna onnistui. Eikä ole koronaa....
vielä.
Mulla taisi olla taitava ottaja.
Ensin käski hengittää syvään pari kertaa.
Sitten laittoi mun pään oikeaan asentoon.
Tikkua pyöritetään nielussa 10 sek.
Silmät vuosi vettä jälkeenpäin
Turha pelätä.
Eiköhän korona satu aika lailla enemmän.
Papa koe, sattuuko?
Korvareikien ottaminen (korut), sattuuko?
PebbuseX sattuuko?
Ei se varsinaisesti satu, mutta ei se kivaltakaan tunnu. Saattaa silmät vähän vetistellä. Mitään verenvuotoa ei kyllä asiaan kuulu, paitsi jos nenästä tuppaa tulemaan verta niistäessäkin.