Päiväkodin työntekijät juhlivat aamuyöhön päiväkodin tiloissa, naapurit seurasivat möykkää voimattomina
Keravalla Koivikontiellä. Hauska mielikuva, että päiväkodin tädit meuhkaavat häiritsevästi yön tunteihin asti. Minua ei saisi sellaiseen porukkaan millään.
Kommentit (14)
No, he jos ketkä ovat pienen tuuletuksen ansainneet. Muiden kakrujen hoitamisesta.
Nushittiin myös lasten sängyissä ja nuoltiin pim ppoja aamuun asti.
Kyllä muillakin työpaikoilla pidetään hlökunnan kesäjuhlat.
Miksi päiväkoti olisi poikkeus?
Ai, toiv oli hauskaa ja ihan mahtava juttu, että on niin hyvä ilmapiiri ja yhteishenki, että viihtyvät juhlienkin yhdessä.
Meillä oli myös pippalot juuri, syötiin ja skoolattiin kuohuvat ja otettiin hieman omaakin juomaa, jatkoille kyllä lähdettiin pomon luokse.
Sitä osaa arvostaa tällaista, on kokemusta muustakin.
Vierailija kirjoitti:
Nushittiin myös lasten sängyissä ja nuoltiin pim ppoja aamuun asti.
Ei ihme, että Pekka halusi lespoilun loppuvan.
Ehkä ei sopiva paikka juhlia tuolla jos naapurit häiriintyvät.
Tädit jaksaa heilua...
On meidänkin päiväkodissa juhlittu ja juopoteltu pikkujouluja yms ja sitten ollaan jatkettu matkaa baariin. Eipä taida kovin usein päiväkodintädit-ja sedät aiheuttaa häiriötä naapurustossa.
Olisivat soittaneet poliisit paikalle häiriön takia. Siinä olisi ehkä poliisejakin naurattanut kun juopuneet tantat olisivat varmaankin alkaneet puhumaan sopimattomia (itse olen päiväkodissa töissä ja voin vain kuvitella millaisen vastaanoton poliisipartio olisi saanut)
Vierailija kirjoitti:
Siis naisporukassa. Ällöttävää.
Pelkkiä päiväkodin tätejä talo täysi. Melko kauhea mielikuva.
Vierailija kirjoitti:
Siis naisporukassa. Ällöttävää.
Voi sitä vaginojen litinän määrää.
Mistä tiedät, että oli päiväkodin henkilökuntaa? Ettei olisi ollut pihalla riehumassa ns. "iltavuorolaiset", eli päiväkodin entiset hoitolapset 7-15 vuoden takaa?
Meillä on naapurissa päiväkoti, joka menee kiinni klo 17.00-18-00. Sen jälkeen pihalle menee lauma paikallisia teinejä viettämään iltaa. Meteli on joskus melkoinen, ja paikkojakin on joskus hajotettu. Olen jutellut aiheesta päiväkodin johtajan kanssa. Hän nimittää heitä "iltavuorolaisiksi". Aamulla joku henkilökuntaan kuuluva käy aina tarkistamassa pihan ja siivoamassa pahimmat sotkut ennen kuin lapset päästetään pihalle.
vessoja ainakin tarpeekis, tädit rivissä potalla
Ei me sua kelpuutettaiskaan mukaan :) Niuho