Miksi en saa kaupungilta asuntoa?
Olen asunut vanhempani luona nyt 3kk pian. Luulisin että olisin kiirellisyysluokassa ensimmäisinä...
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Ensimmäisiä ovat ne joilla ei ole omaa asuntoa tai paikkaa missä nukkua, asunto menee alta pian, tai heidät uhkaillaan heittää ulos. Mikäli vanhempasi antavat sinun asua heillä niin kauan kuin mieli tekee, ei ole syytä kiirehtiä sinun kohdallasi.
Eli pitää asua äidin kanssa loppuelämä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi saisit. Sulla on asunto.
Äitini luona? Olisiko susta asua äitisi luona 28-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Töihin!
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä
Mikä estää sinua hankkimasta omaa vuokra-asuntoa vapailta markkinoilta? Miksi kunnan pitäisi kenellekään järjestää asuntoa?
Tiesittekö että Hekaa ei enää johda Anni Sinnemäki, vaan vihreiden edustaja, näyttelijä ja lottotyttö Jasmin Hamid. Ehkä hänellä sukunimi velvoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sinua hankkimasta omaa vuokra-asuntoa vapailta markkinoilta? Miksi kunnan pitäisi kenellekään järjestää asuntoa?
Jos tarkoitat yksityisiä niin olen kyllä hakenut ja en ole saanut
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
U U S I M A A
Et ole. Ensimmäisiä ovat ne joilla ei ole omaa asuntoa tai paikkaa missä nukkua, asunto menee alta pian, tai heidät uhkaillaan heittää ulos. Mikäli vanhempasi antavat sinun asua heillä niin kauan kuin mieli tekee, ei ole syytä kiirehtiä sinun kohdallasi.