Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuinka usein käytte hammaslääkärissä?

Vierailija
09.06.2020 |

?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vain, jos on jotain vaivaa. Pitäisi kyllä ruveta käymään vuosittain tarkistuskäynnillä.

Vierailija
2/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt viimeksi vuonna -96

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2v välein.

Vierailija
4/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kovin usein. Se ei ole hauska paikka 😬 Yritän muutenkin, ettei sinne tulisi hirveästi asiaa, esim. reikiä 😊 Hammaskiven poistossa täytyy kyllä taas käydä. 

Vierailija
5/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi 10 vuotta sitten. Sitä edellisestä kerrasta taitaa olla jo 25 vuotta. Nyt ajattelin mennä lähiaikoina tarkastukseen. Ei vain ole ollut mitään tarvetta siellä tuon useammin käydä, kun hampaat ovat olleet koko ajan täydellisessä kunnossa.

Vierailija
6/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuinka voi tietää että täydellisessä kunnossa/kunnossa jos ei ole käynyt.

Vierailija
7/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa tarkastuksessa, hammaskiven poistossa ja soodapuhdistuksessa, jolla saa tummentumat pois.

Vierailija
8/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian harvoin

Vierailija
9/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa, minut kutsutaan, en saisi itse aikaiseksi varata aikaa. 

Vierailija
10/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa. Tykkään että tarkastetaan ja putsataan kunnolla säännöllisesti, ja jos on jotain vikaa, niin nähdään ja korjataan se heti.

Vierailija
11/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran vuodessa käyn tutulla yksityisellä hammaslääkärillä. Terkkarin hammaslääkärille en enää mene ikinä, niin on huonot kokemukset sieltä.

Vierailija
12/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä mene yleislääkärillekään, jos ei ole joku vaiva. Rintatulehdus imetyksen aikaan kymmenen vuotta sitten oli semmonen. Jos mikään ei vaivaa ja olo hyvä, miksi sinne menisin? Joten mikä syy teillä on, että varaatte ajan sinne hammaslääkäriin? Itte kävin 20 vuotta sitten, kun etuhammas katkes tapaturmassa.

Vierailija
13/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-10 kertaa vuodessa. Puhdistetaan kerran vuodessa kunnolla. Muuten paikkaillaan. Hammaslaatu huono.

Vierailija
14/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mä mene yleislääkärillekään, jos ei ole joku vaiva. Rintatulehdus imetyksen aikaan kymmenen vuotta sitten oli semmonen. Jos mikään ei vaivaa ja olo hyvä, miksi sinne menisin? Joten mikä syy teillä on, että varaatte ajan sinne hammaslääkäriin? Itte kävin 20 vuotta sitten, kun etuhammas katkes tapaturmassa.

Minulla on ollut paljon amalgaamipaikkoja ihan lapsuudesta asti, niitä on vuosien varrella korjailtu. Varsinaisesti reikiä ei ole ollut viime vuosina useinkaan, paikkojen lohkeamisia ja sen sellaista. Purentaa on seurattu, kisko on nykyään ja muutenkin seurataan tilannetta, kun en ole ihan nuori enää. Hammassärkyä on ollut viimeksi noin 15 vuotta sitten, mutta remonttia on tehty noin joka toinen vuosi.

Vierailija
15/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joten mikä syy teillä on, että varaatte ajan sinne hammaslääkäriin?

Minusta on kivaa että kerran vuodessa tarkastetaan ja putsataan kunnolla, ja nähdään onko jotain vikana. Jos odottaa siihen asti että särkee, on reikä jo niin paha, että vaatii enemmän työtä.

Vierailija
16/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaslääkärillä kerta vuoteen tai pari jos jotain täytyy käydä enemmän tarkistamassa. Hammaskivenpoistossa 2 kertaa vuodessa kun sitä kertyy vaikka suunhoito on suuhygienistinkin mielestä kunnossa.

Vierailija
17/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni viime vuonna varmaan 8000. Hampaiden oikomista ja raudat oli yli 7 kk. Homma jatkuu. Nyt tosin peruin aikoja koronan vuoksi. Varmaan menee vielä 7000. Kaksi implanttia ja hampaiden viimestely.

Mulla oli hampaat huonossa kunnossa sairastetun bulimian vuoksi. Nyt on jo kiva kun voi hymyillä. Mutta matka jatkuu eli varmaan huomenna varaan ajan ja käyntejä on vähintään kerran kuukaudessa tai kahdessa. Helmikuun jälkeen en ole käynyt. Korona.

F

Vierailija
18/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoon kunnallinen laittoi minulle välivuoden hammashuoltokäynneille eli ei edes puhdistusta tänä vuonna saa varata :(

Hammaslääkäri taitaa sitten olla ehkä kolmen vuoden välein ihan tarkastuksia varten.

Vierailija
19/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa vuodessa hammaskivenpoistossa. 

Vierailija
20/23 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun mukaan kerran vuoteen suuhygienistillä ja parin vuoden välein hammaslääkärillä. On ihanaa, kun suu on raikas ja puhdas!