Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tärkeimmät ominaisuudet eläinlääkärillä/-klinikalla

Vierailija
09.06.2020 |

Minkälainen on mielestänne hyvä eläinlääkäri? Mitä odotuksia teillä on klinikan tai eläinsairaalan suhteen? Mitä yleisimpiä "epäkohtia" olette asiakkaan näkökulmasta huomanneet?

T. Vuoden päästä kandi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pieni odotusaula. Pahimmassa tapauksessa kissat, koirat ja kanit samassa, ahtaassa aulassa. Ai että se on herkkua metsästyskoiran kanssa.

Jokaiselle odottajalle pitäisi olla oma loosi, ja riistaeläimet voisi mennä eri ovesta kuin koirat.

Vierailija
2/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä maine, modernit laitteet, siistit, viihtyisät tilat, ja ennen kaikkea osaavat, myötätuntoiset lääkärit. Ei liian pitkiä odotusaikoja, erilliset odotushuoneet kissoille koirille ja pieneläimille, ei kiirehditä asiakkaiden kanssa vaan asiakas saa kysyä kaiken mikä häntä askarruttaa rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sattunut kohdalle kivoja ja empaattisia eläinlääkäreitä, mutta se on jännä että nykyään kun mulla on rescue niin pitää etukäteen kysellä rescueverkostoissa että keille elleille ei kannata viedä. Omistajalle se rescuerakki on ihan yhtä rakas ja tärkeä kuin rotukoirakin, ja ellin pitää ottaa kaikki asiakkaat samoin huomioon ja antaa yhtä hyvä hoito.

Vierailija
4/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pätevyys ja modernit toimitilat ja laitteet tuo uskottavuutta. Syy miksi ajan pitkän matkan samalle ell vaikka muutettiin kauemmas, on kuitenkin asiakaspalvelu. Joka kerta kun käyn siellä, mulle tulee olo että koirani on tärkein asiakas.

Vierailija
5/5 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneista mitään tietävät lääkärit ovat todella harvassa. Kysyntää olisi vaikka kuinka. Mekin ajamme kanilääkäriin satoja kilometrejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme