Juha Sipilä ei vieläkään ymmärrä että sössi pääministeriyytensä suurimman osan kansalaisten vinkkelistä!
"Sipilä nimitti MTV:llä ministerin pestiä ”kansakunnan kusitolpaksi” – sosiaalinen media raivostui ex-pääministerin puheista"
Kommentit (50)
Nolasi itsensä. Ei entisen pääministerin pidä tuollaisia termejä käyttää median edessä.
Vierailija kirjoitti:
Hanki Juha keskusteluapua katkeruuteesi.
Vai etkö osaa rikkaana uskoa että voit olla väärässä koskaan?
Eikö niillä lestoissa ole joku ryhmän vanhin, jonka kanssa voi mennä juttelemaan?
Sibbe: Työllisyysaste 68% -> 72-74 %
Nyt; 20 miljardia lisää velkaa
Zinc
Mitenhän se nyt menikään ?
Lisäksi kaikille työssäkäyville pikku aktivoinnit tuottivat hupia. Olisit nähnyt kun meillekin tuli joku kyselemään, että onko mun nyt pakko tulla töihin !
Minusta taas julkisella puolella olevana pienipalkkaisena naisena tuntui siltä että minä olin Juhan kusitolppana...
Vastasin tietenkin: Ei se pakko ole
Zinc
Lähti tyytyväisin mielin soittamaan minnelie Kelaan ja tuli sitten pää vaahdossa sanomaan, mutta että tukia leikataan !!
Sanoin, että niin kait, jos et töitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö niillä lestoissa ole joku ryhmän vanhin, jonka kanssa voi mennä juttelemaan?
Taitaa sekin vain nuolla Juhan...
Julkisuus kohteli aivan kohtuuttoman asiattomasti kyseistä henkilöä. Ei kukaan fiksu lähde enää lähitulevaisuudessa ajamaan Suomen etua. Ymmärrän täysin tunteen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas julkisella puolella olevana pienipalkkaisena naisena tuntui siltä että minä olin Juhan kusitolppana...
Totta.
Mutta ei porvarit ymmärrä omaa pahuuttaan.
Juhishan sai valtionvelkaa tasapainoon. Kyllä kelpaa Vanhanenkin valtiovarainministeriksi. Nyt tiukkaa talouslinjaa. Ihmisiä töihin, ei makuuteta ansiosidonnaisella ei peruspäivärahalla.
Vierailija kirjoitti:
Julkisuus kohteli aivan kohtuuttoman asiattomasti kyseistä henkilöä. Ei kukaan fiksu lähde enää lähitulevaisuudessa ajamaan Suomen etua. Ymmärrän täysin tunteen.
Se MOKAS ihan ite!
Vierailija kirjoitti:
Juhishan sai valtionvelkaa tasapainoon. Kyllä kelpaa Vanhanenkin valtiovarainministeriksi. Nyt tiukkaa talouslinjaa. Ihmisiä töihin, ei makuuteta ansiosidonnaisella ei peruspäivärahalla.
Miksei poistanut suoraan ex-kansanedustajien sohvallamakuu-rahoja?
Niinpä.
Vierailija kirjoitti:
Sibbe: Työllisyysaste 68% -> 72-74 %
Nyt; 20 miljardia lisää velkaa
Zinc
Mitenhän se nyt menikään ?
Lisäksi kaikille työssäkäyville pikku aktivoinnit tuottivat hupia. Olisit nähnyt kun meillekin tuli joku kyselemään, että onko mun nyt pakko tulla töihin !
Maa-il-man-ta-lous.
Palkkasitko sitten vai pilkkasitko vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se MOKAS ihan ite!
Tiesitkö että tuo on blaa...blaa...blaa... puhetta?
Vierailija kirjoitti:
Nolasi itsensä. Ei entisen pääministerin pidä tuollaisia termejä käyttää median edessä.
Katkera vanha ukko.
Sipilä ei mielestäni ymmärtänyt yhteiskunnallisista asioista riittävästi, eikä oikein tunnu ymmärtävän vieläkään....
Kyllä se on mammojen mielestä niin kamala asia, että joku esittää edes vähän aktiivisuutta sosiaali- ja työttömyystukiensa korvaukseksi, että ei sitä ikinä voi antaa anteeksi.
Jos Sipilän hallitus olisi jatkanut, emme tämmöisessä kusessa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä ei mielestäni ymmärtänyt yhteiskunnallisista asioista riittävästi, eikä oikein tunnu ymmärtävän vieläkään....
Mitä voi uskoa tyypiltä joka on aina onnistunut hakea valtion yritystukia?
Jopa oman talonsa rakentamiseen!
Olen Sipilän kanssa tässä asiassa samaa mieltä. Ketä kiinnostaa enää poliittset luottamustoimet, kun se on yhtä kansakunnan kusitolppana oloa.
Sama koskee taloyhtiöiden hallituksia, urheiluseuroja, tie- ja vesiosuuskuntia, ammattiliittoja jne.
Vierailija kirjoitti:
Itse mokaili asioita mm. yrittämällä painostaa mediaa.