Apteekkien syylänhoitotuotteet, kokemuksia?
Kommentit (9)
Kokeilin pimpulin yläpuolella olevan syylään hieroskella.
Miellyttävä kokemus!
Apteekissa on semmoinen jäädyttävä syylänhoitovekotin, se on ainoa mikä meillä on toiminut.
Meille lääkäri kirjoitti reseptin, jossa on lääkkeen valmistusaineet ja apteekki teki liuoksen. Melko kallista on, n. 30 euroa puolen desin pullo, mutta sillä tuntuu syylät lopulta lähtevän. Olen saanut sillä myös känsän liukenemaan.
Tavallinen 12% vetyperoksidi riittää, eikä ole kallista.Ei myydä tietenkään apteekeissa, mutta eihän siellä mitään hyviä tuotteita myydäkään.
Kaikista paras menetelmä oli lapis-kynä, sitä varovasti syylän päälle ja se melkein kertaannoksella mustuu ja voi hävitä ikuisiksi ajoiksi. Sitä ei vain enää taida saada.
Käyttäisin niitä happopohjaisia, ne ovat tehokkaimpia esim. Syyläkynä muistaakseni joku Syylend-kynä (Wartner).
Ne menetelmät jotka perustuu siihen, että syylä ei saa ilmaa (kuten jeesusteippi ja joku verruxin-hyytelö eivät ole niin tehokkaita tai ainakin pitäisi jaksaa niitä jatkuvasti lisätä).
Ruokasodaa säännöllisesti vähän veteen kostutettuna syylän päälle joka päivä. Sain pojan kiusallisen syylän huulen päältä näin pois. Siihen kun ei voinut oikein mitään laittaa....Soodan laitoin aina, kun oli nukahtanut, niin ei hieronut sitä pois.
vanha noitakonsti: tee villalankaan niin monta solmua kuin on syyliä ja vie se tarpeeksi ison kiven alle. sitä mukaa kun lanka hajoaa niin häviävät syylätkin. toimi minulla.
Toimii ja ei toimi. Mulla on lähtenyt aikanaan verruxinilla, lapselta ei lähtenyt millään muulla kuin jäädyttämällä ihotautipolilla.