Oletko tehnyt mallintöitä? Missä toimistossa/toimistoissa olit?
Kommentit (15)
Oon tehnyt jonkin verran mallihommaa freelancena.
En. Ei ole pituutta eikä ulkonäköä sellaiseen.
Kysyttiin kyllä aikoinaan, mutta asia ei edennyt mitenkään.
Paparazzi täälläkin. Tosin siitä on aikaa ikuisuus.
No löytyihän niitä. Bongasiko Laila teidät kadulta vai menittekö itse käymään?
Av:llä kaikki on tehnyt mallin töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole, kute huomasit. Aloitus on tullut 11.33 ja yhdeksältä tuli malleja paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Jotain wepcam "malleja" tms "freelancereita" kuitenkin ne vaan ovat olleet. Tai jossain "mallitoimistossa" missä "mallin" omaan piikkiin veloittavat kaikki kuvaukset ja muut kulut. Kuten esmes tuo toimisto mitä hurmerinnan "ranskalais" "malli" miesystävä käytti.
Minä tein suoraan Lorealille, muutamia keikkoja.
Menin ihan taviksena kadulta ja yhtäkkiä olin jatkossa castingissa, jossa oli ammattimalleja ja ranskan toimistolta miehiä meitä valikoimassa.
En tarvinnut mitään mallitoimistoa. Kelpasi mieheni ottamat kuvat Jalluun, Erotiikan maailmaan, Lolloon ja muihin käsityölehtiin.
Olin liian lyhyt malliksi, mutta ystäväni olivat paparazzin ja modelboomin listoilla. Tämä 2000 luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
No löytyihän niitä. Bongasiko Laila teidät kadulta vai menittekö itse käymään?
Olin tetissä entisellä ala-asteellani ja siellä joku opettaja oli sitä mieltä, että mulla oli paras kasvojen luusto mitä oli nähnyt ja vannotti moneen kertaan koko sen viikon että pitäisi tehdä kansio. Kerroin siitä sitten kotona hämmentyneenä ja vanhemmat järjesti jotenkin koekuvauksiin tms, en muista enkä edes tiedä ihan tarkalleen. 15-vuotiaasta lähemmäs kolmekymppiseksi niitä hommia tein, ihan kätevää työtä mm opintojen ohella.
Nykyään tuon luulisi olevan älyttömästi helpompaa, senkusta vaan lähettää nettilomakkeen kautta linkin instagramiin tms?
Nyt taisi tulla väärälle palstalle.
Olispa ulkonäköä mallin hommiin.