Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko rakastunut?

Vierailija
07.07.2006 |

siis juuri nyt...vai oletko jo jälkimainingeissa mutta kuitenkin rakastat?

tai onko sydämesi " tyhjä" ?

Minä taidan olla edelleen ja taas yhä uudelleen rakastunut vaikka yhteiseloa on jo yli 4 v takana.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmani pyörii hänen ympärillään, aurinkoni, elämäni tarkoitus, maailman ihanin ihminen...

Vierailija
2/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä...

Edellisen jälkimainingitkin on jo läpikäyty, ja olen valmis antautumaan uudelle rakkaudelle. Eikä sydämeni tyhjäkään nyt ole, sinne on tulossa eräs mies. .. Yritän edetä hitaasti ja pitää häntä käsivarren mitan päässä, koska haluan suojella itseäni sydänsuruilta, mutta mies tietää mitä haluaa ja on päättänyt haluta minut...

Iloista kesää kaikille rakastuneille, sekä vasta- että jo pidempään rakastuneena olleille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa miestäni en ole rakastanut enää kahteen vuoteen.

Vierailija
4/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja omaan mieheen, vaikka naimisissa on oltu jo yli 7 vuotta. Rakastan häntä aina vain enemmän, mitä paremmin opin tuntemaan. Olen mielestäni hyvin onnellisessa asemassa.

Vierailija
5/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauskin on enemmän sellaista hyvää oloa hänen kanssaan, rakastan häntä erityisesti lasteni isänä ja sen tähden, että hänen kanssaan on mukava ja helppo olla.

Muitakin miehiä on tässä vuosien varrella ollut ja olen tuntenut olevani rakastunut, mutta ei omaa miestä kukaan lopulta voita :)

Vierailija
6/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri pikkuhiljaa pääsemässä entisestä yli.

Vierailija
7/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta yhdessä oloa takanapäin ja 4 lasta. Toivotaan että tää olis aina tällasta.

Vierailija
8/8 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitsemäs vuosi yhdessä jo meneillään, mutta tuntui ihan kun viime kuussa oisi rakastuttu kokonaan uudestaan, ja kaikki on taas ihanaa ja jännittävää ja toi mieskin tuntuu ihan uudelta tyypiltä, enkä saa tarpeekseni sen seurasta ja seksistä ja katseista ja tuoksusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi