Meneekö kellään kesälomarahat
Visan lyhennykseen? Ollaan eletty yli varojen ja ollut pakko käyttää visaa polttoaineeseen ja muihin menoihin. Nyt päätettiin lyhentää visaa lomarahoilla. Ei toisaalta haittaa, kun ei taideta matkustaa mihinkään. Koskaan ei jää mitään säästöön, vaan aina on sumplimista, että saadaan maksettua maksut pois. Muita?
Kommentit (6)
Ei, mutta palkat ja kaikki lomarahat tietysti myös menee tyhmyyksissä otettuihin pikavippeihin ja osamaksuihin. Yhdessä vaiheessa tilanne oli tosi tukala, mutta nyt on jo valoa tunnelin päässä ja olen pystynyt kahdesta viime palkasta jo laittamaan 50€ säästöönkin eikä enää ole aikoihin tarvinnut ottaa uutta lainaa maksaakseen vanhoja pois. Tuntuu hyvältä, kun tietää, että tästä selvitään ja koko ajan tilanne helpottaa.
Ehkä just ja just jää lomarahat, joilla sitten joku pieni reissu. Kaikki muut laskuihin. Ja olen kyllä joskus joutunut lomarahoillakin maksamaan laskuja.
Ap lisää, että olen alimmalla työmarkkinatiella ja bain mies työelämässä. Lapset teinejä, jotka tarvitsee rahaa vaatteisiin ja bensaan.
Vuosi sitten olin itsekin tuossa tilanteessa että maksoin lomarahoilla koko visalaskun pois. Siitä se taloudenpito alkoi pikkuhiljaa nousta.
Ei mene, vaihdoin vapaaseen.