Kokemuksia I' coosta
Hei! Olen ajatellut lähinnä Platon 3 air-mallia joko kopalla tai pehmeällä kantokassilla (tai sitten molemmilla, kun on hyvä tarjous juuri meneillään). Minkälaisia kokemuksia teillä on I' coosta? En tunne ketään jolla kyseisiä vaunuja tai rattaita olisi, niin kaikki tieto olisi tervetullutta, vaikkei olisikaan juuri kyseisestä mallista kokemusta.
Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa auttaa!!
Kommentit (3)
Ja olen todella tyytyväinen!!! Aivan super-ihanat vaunut... en oikeastaan keksi pahaa sanottavaa. Päivittäin käydään lenkillä ja ollaan kierretty ostoskeskukset yms. Kasattu autoon ja takas ja tyytyväisiä ollaan. Todella kevyet työntää, kantokassissa on riittävästi tilaa ja taittuva etupyörä tuo pehmeyttä ajoon. Jousitus toimii hienosti.
Ainoat miinukset on se että kolmipyöräisenä vie enemmän tilaa takakotissa korkeuden puolesta. Joudun erottamaan ratasosan rungosta omassa autossani ja miehen Golfissa ratasosa pitää olla menosuuntaan että mahtuu pituuden puolesta... eli joudutaan kääntämään.
Toinen miinus löytyi myös kun miehelläni oli leveämpi kärkinen kenkä jalassa niin ei tahtonutkaan mahtua laittamaan jalkajarrua päälle. Alakoriin ei mahdu laittamaan kovinkaan isoa tavaraa.
Itse ostin pehmeällä kantokassilla kun saatiin vaunut, kantokassi ja hoitolaukku yht. hintaan 645¿
Meillä värinä on Desert Jeans, mutta ainakin toistaiseksi ei ole lika tarttunut vaikka vaalea väri onkin...ja on ne vaan niin super sporttiset ja hienon näköiset.
Oli kiva kuulla kokemuksia... minäkin olen miettinyt sitä, että vie tilaa enemmän, kuin nelipyöräiset. Mutta ne nelipyöräiset olivat paljon kalliimmat, joten ne pitäisi meidän budjetilla tilata Saksasta ja mielummin kuitenkin ostan Suomesta. Ja jotenkin noi kolmipyöräiset tuntuivat " omilta" , olivat sporttisen oloiset ja mukavat työntää. Oliko se kantolaukku sellainen, jonka voi laittaa selkään myös? Saako sen myös rattaisiin helposti roikkumaan?
Kannattaako ostaa samalla turvakaukalo, jonka saa adapterilla kiinni?Hintaa tulee lisää melkein 190 euroa. Hirvittää tuo summa, mutta toisaalta sitten ei tarvitsisi herätellä vaavia, kun siirtää vaunuihin/autoon.