Lupaus seksiin
Mitäs mieltä.muut on asiasta. Parisuhteessa jos ns. Aamulla/päivällä sovitaan että illalla toiselle olisi tiedossa seksiä niin onko ok aina perua asia jos väsyttää? Meillä on niin että aina silloin tällöin jos tekee mieli niin lähetellään viestejä päivällä jo ja illaksi sovitaan kivaa. Jos mies pyytää annan sovitusti. Jos oikein väsyttää eikä huvitakkaan niin annan suihinoton jotta toiselle jää hyvä olla. No jos minä pyydän niin mies lupaa kyllä, mutta kun tulee ilta ja lapset nukkumassa niin ei. Mies onkin väsynyt ja mitään ei tapahdu. Alkanut ihan tosissaan ottamaan kupoliin toisen välunpitämättömyys. Miksi minun pyyntöni/tarpeeni on vähäpätöisempi kuin toisen? Miksi ihmeessä ei pyynnöistä huolimatta toinen voi edes tehdä samaa että antaisi minulle vain hyvää jos ei itse jaksa. Ja keskustelu ei auta. Miestä vain naurattaa kun sanon että toiveeni menevät kuuroille korville.
Kommentit (12)
Eipä sitä ainakaan lapsiperheissä tiedä että miten päivä tulee tarkalleen menemään. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun on pitänyt siirtää sovittua seksiä tai keskeyttää jo aloitettu. Mun mielestä parempi niin kuin että toinen olisi mukana ilman fiilistä vain koska on sovittu. Kyllä seksissä pitää olla molempien mukana täysillä.
M42 kirjoitti:
Eipä sitä ainakaan lapsiperheissä tiedä että miten päivä tulee tarkalleen menemään. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun on pitänyt siirtää sovittua seksiä tai keskeyttää jo aloitettu. Mun mielestä parempi niin kuin että toinen olisi mukana ilman fiilistä vain koska on sovittu. Kyllä seksissä pitää olla molempien mukana täysillä.
Eli vaikka vaimosi haluais, et anna kun itseäsi ei just huvita. Just.
Osta vibra ja otat sen illalla sängyssä käyttöön, jos miestä "väsyttää". Meillä loppui iltaväsymykset kun tilasin Lelon vibran ja satisfyer 2 pro:n. Joskus saan "leikkiä" noilla itselleni ensimmäisen orgasmin, mutta kummasti on miestä kinnostanut tulla jälkiliukkaille tuon jälkeen.
M42 kirjoitti:
Eipä kuule tartte olla lapsiakaan sotkemassa kuvioita, riittää kun on sellainen tuuliviiri mies. Minä ehdotan aamulla/ päivällä seksiä illaksi ja silloin sille sopii, mutta kun ko. ajankohta koittaa on syitä vaikka muille jakaa. Ja näin tekee poikkeuksetta, kun aloitteen tekijä olen minä. Itse en ole seksistä kieltäytynyt koskaan aiemmin, sillä haluan sitä monta kertaa viikossa, mutta viimeisen parin kuukauden aikana on tosiaan alkanut tuntua siltä, että oppisikohan tuo mitään siitä, jos alkaisin tehdä sille samat temput. Enkä toki sitten häntä "pakota" mihinkään, kun kieltäytyy, enkä pystyisikään, mutta ei tuokaan reilua peliä ole. Ihan kuin miehellä olisi nykyään joku periaate, ettei anna, kun nainen pyytää.
Meillä sama tilanne vaimon kanssa. Minä olen aina käytettävissä. Ihan milloin tahansa. Vaimo ei. Hän usein lupailee ja sitten mitään ei tapahdukaan milloin mistäkin syystä. Ottaa pannuun todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sama tilanne vaimon kanssa. Minä olen aina käytettävissä. Ihan milloin tahansa. Vaimo ei. Hän usein lupailee ja sitten mitään ei tapahdukaan milloin mistäkin syystä. Ottaa pannuun todella paljon.
Juu. Todella ärsyttävää. Varsinkin kun itse on aina valmis edes helpottamaan toisen oloa. Miksi ihmeessä se vene ei souda molempiin suuntiin?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi minäkin olen ollut just tuollainen vaimo. Oon ihan pyytänyt mieheltä anteeksi mun aikaisempaa käytöstä. Vähän nyt kyllä harmittaa. Oon ehkä vähän myöhään herännyt tähän että seksihän on ihan kivaa hommaa, vaikka en vielä vanha olekaan mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Pari kertaa on vointi ollut kertakaikkiaan niin huono/ flunssainen tms, että on pitänyt seksistä kieltäytyä. Ei ole vaan pystynyt. Muutoin kyllä himokas nainen saa omatkin halut heräämään aina. Ehkä parhaat seksisessiot ovatkin syntyneet silloin, kun rouva on ollut aloitteellinen. Valitettavasti nämä muistot ovat hyvin kaukaisia.
”Tein kai lottorivini väärin?”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Todella ärsyttävää. Varsinkin kun itse on aina valmis edes helpottamaan toisen oloa. Miksi ihmeessä se vene ei souda molempiin suuntiin?
Ap
Sen kun tietäisi. Vaimo sanoo ettei ole hänelle ”luonnollista” ryhtyä yhtään mihinkään jos ei itseä kiinnosta. Mitä sekin tarkoittaa? On niin itsekäs ettei osaa, tai halua, ymmärtää toisen tarpeita. Jos itsellä hyvä olo niin se saa riittää sitten muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSen kun tietäisi. Vaimo sanoo ettei ole hänelle ”luonnollista” ryhtyä yhtään mihinkään jos ei itseä kiinnosta. Mitä sekin tarkoittaa? On niin itsekäs ettei osaa, tai halua, ymmärtää toisen tarpeita. Jos itsellä hyvä olo niin se saa riittää sitten muillekin.
Juu täällä osittain samaa. Kunhan itse saa silloin kun haluaa. Muulloin ei vain tee mieli niin silloin ei vain jaksa nähdä vaivaa. Ei edes toisen vuoksi. Omaan ajatteluuni tämä ei oikein istu. Jos kumppanini haluaa hyvää niin todellakin haluan sitä hänelle antaa. Jos ei muuten jaksa niin suihinotolla.
Ap
Puoliso antaa pikaiset vaikka ei itseään haluttaisikaan. Se on välittämistä. Jos sattuisi sama tilanne toisinpäin niin tottakai yrittäisin tavalla tai toisella helpottaa hänen oloaan.
Koska olet nainen. Tee sille samoin, ei se muuten opi, koska on mies.