Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan laihtua, mutta mistä motivatio, ja tahdonvoimaa!!!

Vierailija
07.07.2006 |

Ylipainoa on rutkasti, ja olen tähän asti ollut suht sinut itseni kanssa. Mutta nyt on alkanut ahdistaan nää kilot...Millä ihmeellä saan itseäni niskasta kiinni, ja ryhdyn johonkin toimiin? Oon ns. " herkkupeppu" , eli rakastan hyvää ruokaa ja juomaa. Palkitsen itseni ruualla, ja samoin lohdutan itseäni ruualla, eli iloon ja suruun aina jotain pientä...

Mikä se motivaatio on, millä olette saaneet itsenne liikkeelle, kertokaa minullekkin se viisasten kiv, pls!!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii!

Vierailija
2/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samassa veneessä. Ei auta rumat kuvat itsestäni, ei tunnu oikein auttavan nyt mikään. Tiedän, että ylipaino on haitaksi terveydelle ja hoikempana olisi mukavampi olla, olisi paremman näköinen ja huomattavasti energisempi, mutta kun ei vaan lähde niin ei... Tehdäänkö kimppa tuonne laihdutus-palstalle ja aletaan tsemppaan toisiamme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minkäikäinen, painoinen ja pituinen? Mä olen 38, 100 kg ja 170 cm. Ja mulla on yksi lapsi.

Vierailija
4/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä oli hyvät ohjeet

lisäksi kannatta katsoa hoikkia uimapukumalleja sportsillustrated sivuilta :)

Vierailija
5/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on laihdutustapa, jossa saa edelleen nauttia ruoasta. Kaloreita ei tarvitse laskea kunhan pitää hiilihydraatit minimissä. Lainaa kirjastosta kirja Laihdu ilman nälkää vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja lue se rauhassa. Olen melko varma että tämän tehtyäsi ymmärrät, miksi karppaus on järkevää ja helppo tapa laihduttaa.

Lueskele karppifoorumia. Siellä on monia isoja, jotka ei enää ole niin isoja. Yks nimimerkki on laihduttanut jo 75 kiloa!!

Vierailija
6/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä välttelin kameraa ylipainoisimmillani, mutta joskus osuin johonkin valokuvaan taustalle takaapäin kuvattuna, ja se järkytys toimi motivaattorina.

Vierailija
7/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillähän on lähes samat mitatkin. Olen 36 v. 170 cm ja 105 kg. Minulla on kaksi lasta. Teetkö sinä aloituksen sinne? Otsikko?

Vierailija
8/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttaa ilman nälkää! Jätä alkuun vaikkapa vain perunat, leivät ja pasta pois, toimii taatusti ja nopeaa, etenkin jos ylipainoa noin paljon. Itse olen normaalipainon sisällä laihduttanut noin 5 kg lyhyessä ajassa ilman nälkää (173 cm, ennen 68kg, nyt 63kg :)

Vierailija
9/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen tonne laihdutuspuolelle nyt ja otsikkona on...öööö, onpa paha, no se on vaikka sata+ Hehheh.

Vierailija
10/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti toivon ja haluan, että kesän jälkeen voisin sanoa sata- ;)

Vierailija
11/11 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ukko piti salapanoa, vaikka väittikin että ei johdu mun ylipainosta niin päätin näyttää että mäkin oon hyvän näkönen, ja joku saattaa napata mut vielä ;)

Nyt paino tippunut 26 kiloa ja olo tuntuu aika kivalta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi